פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יעקב ברוק מספרו 92419691 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נהג בשם יעקב ברוק חצה את צומת הכפר הירוק כשהרמזור היה אדום וכן את הרמזור האדום לפני רחוב מגדל ברחוב אחוזה ברעננה.
הנהג הנ"ל לא עצר ב-4 תחנות למרות שהיו בהן אנשים וזקנה אחת אפילו ניסתה לרוץ אחרי האוטובוס.
הנהג הנ"ל שהערתי לו שהוא מנהל שיחה בקולי קולות עם זוג שישב מאחורי, וזה מפריע, אמר לי 'תסתמי את הפה' וכתגובה פתח את הרדיו בווליום חזק וכשביקשתי להנמיך אמר לי לעבור לשבת מאחור כי שם אני לא אשמע. לנהג אין זכות לומר לנוסע לעבור לשבת במקום אחר.
הנהג הנ"ל איים עלי שאם אבקש שוב להנמיך את הרדיו הוא יעצור את האוטובוס כי הבקשה שלי מפריעה לו לנהוג. נדמה לי שהנהג הנ"ל עבר על כל החוקים ואני מצפה לשמוע מכם כיצד טיפלתם בנושא.
יש לי כוונה לפנות לעורך דין על מנת למצות את הענין ככל שהחוק מאפשר לי.
נורית רוזנבאום


טלפון 09-**********
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' רוזנבאום מוכרת לנו ונתקבלה גם במחלקת פניות הציבור.
יחסו של הנהג כפי שתואר בפניה אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות ונהלי החברה ולכן עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ובמקביל הועברה הפנייה לבדיקה וטיפול של מחלקת התפעול.
הנהג אותר וזומן לבירור הנערך על יד מנהלו הישיר והובהרה לנהג משמעות מעשיו בכדי למנוע הישנות המקרה.
תגובה:
זימון הנהג לבירור ועדכון הלקוחה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה