פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגע של נהג האוטובוס וסירוב לקבל שטר של 100 שקל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-1/5/06 נסע הבן שלי (בן 17.5) מתחנה מרכזית חדשה בתל אביב לנס ציונה. הוא עלה בסביבות 21:30 על קו 351 והגיש שטר של 100 ש"ח, כאשר מחיר הכרטיס הוא 6.20 ש"ח. הילד הסביר שאין לא כסף קטן פרט לכמה אגורות. הנהג דרש ממנו ללכת ולפרוט את הכסף, מכיוון שהוא שומר את העודף לנוסעים אחרים. אכן הנוסע הבא שעלה הגיש שטר של 100 ש"ח עבור נסיעה לנתיבות וקיבל עודף.
בתחילה אמר הנהג לבן שלי לנסות אצל הנוסעים באוטובוס, אך כשראה שהם מרחמים עליו ונותנים לו מטבעות של שקל, הרים את קולו והורה לבני לרדת מהאוטובוס ולחפש לפרוט בתחנה.
הנהג טען גם כי על פי חוק הוא אינו מחוייב להחזיר עודף לשטר גדול. לא ברור לי מהו "החוק" שעליו מסתמך הנהג.
פניתי לחברת מטרופולין אך טרם זכיתי לקבל תשובה.
הילד נאלץ לוותר על הנסיעה ולעלות על אוטובוס אחר מאוחר יותר. זו שעה מאוחרת ולא סימפטית להשאר בתחנה המרכזית בתל אביב. הייתי מצפה מהנהג לגלות יותר רגישות, ולא להפלות בין נוסעים שונים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפרסם נוהל ברור לנהגים ולנוסעים לגבי קבלת שטר כסף פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה