פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות לא הולמת מצד הנהג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.- בתאריך הנ"ל עליתי לאוטובוס מהחב' הנ"ל בשעה 14:45 ברח' שטרן בשכ' רמות בב"ש קוו מס'4 מסרתי לנהג שטר בערך של 50:00 ש"ח,תגובת הנהג, אין לי עודף,יש כאן הודעה שאין לשלם בשטרות העולות על 20:00 ש"ח,שאלתיו מה עלי לעשות,בהילקח בחשבון שאינני תושב באר שבע,ושאיני מכיר תקנה זו תגובתו רד מהאוטובוס,אז פניתי לכלל הנוסעים וביקשתי לפרוט את השטר כדי שאוכל לשלם עבור הנסיעה,ככה היה ופרטו לי את השטר,כעבור כמה דקות ,בערך 10 דקות, אזרח נוסף עלה לאוטובוס וביקש לרכוש כרטיסיה,שילם עם שטר בעל ערך של 100:00 ש"ח הנהג נענה לבקשתו,האם יש חוק לתושבי חוץ מבארשבע או תלוי איך הנוסע נראה?
ברשותי כרטיס הנסיעה,.
אשמח לקבל תגובה מחברת האוטובוסים המכובדת
עלבון סוג הנזק :
התנצלות,פיצוי וביטול "תקנה" זו פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
מרלן שטרום- מנהלת פניו שם ותפקיד:
עפ"י תקנה 434 (ב) לתקנות התעבורה "נהג חייב להסיע נוסע שהציע שכר הנסיעה בשטר שערכו לא יעלה מכפלת תעריף הנסיעה ב-10". דהיינו, אם מחיר הנסיעה הינו 3.60 ש"ח חובת הנהג לכבד סכום שלא יעלה על 36 ש"ח. בפנייתך ציינת כי נוסע שעלה לאחר מכן ביקש כרטיסייה. עלות כרטיסייה רגילה הינה 28.8 ש"ח מכפלת התעריף הינה 280 ש"ח ולכן הנהג מחוייב לכבד שטר של 100 ש"ח. תקנת התעבורה הינה תקנה של משרד התחבורה ואין כל זיקה בין אמצעי התשלום למראה הנוסע או עיר מגוריו. תגובה:
תקנת משרד התחבורה- מטרודן אינה גוף הרשאי לבטלה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה