פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהלות בקווי תחבורה ציבורית נושא התלונה:
ציגנוב ויטלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/11/2010 (יום שישי), בשעה 15:53 הגעתי לתחנה "סנהדרין 105", על מנת לעלות על אוטבוס של קו 7 היוצא בשעה 16:00 מתחנה מוצא "התלמוד 34". בדקתי בלוח זמנים באתר "מטרודן" לפני יציאה מהבית שאין שינויים בלוח זמנים. תחנה שבה אני המתנתי לאוטובוס, היא מיד אחרי תחנת מוצא. בשעה 16:03 ראיתי את האוטובוס נוסע לכיוון רחוב התלמוד. ב-16:05 האוטובוס יצא מהרחוב לכיוון התחנה השנייה (תחנה שבה הייתי). שמתי לב, שהנהג לא מאיט וסימנתי לו עם היד "מה קורה?". הנהג שהיה נראה לחוץ, הוריד את הידיים מההגה והצליב אותם מול חזה, כמו שבדרך כלל מסמנים שהאוטובוס מלא ואין בו מקום. ראיתי שבאוטובוס יש כ-3 נוסעים. יעד הנסיעה שלי היה תחנת "רגר - בית חולים סורוקה", אשר הייתי צריך לתפוס בה אוטובוס האחרון (זה יום שישי) לאשדוד, שעובר בתחנה ב-16:18. מיד לאחר שהאוטובוס חלף מולי, התחלתי לרוץ לכיוון תחנת "רגר - בית חולים סורוקה" ובמקביל התקשרתי למוקד "מטרודן" (*5100). ביררתי מול נציגת מטרודן את לוח הזמנים, כדי לוודא שלא טעיתי. הנציגה לקחה קיבלה את התלונה עם כל הפרטים והציע לי פתרון: אוטובוס נוסף בשעה 16:20. הסברתי לה שאני צריך לתפוס אוטובוס שיוצא ב-16:15 מתחנה מרכזית וזה אוטובוס האחרון. הנציגה אמרה לי שייצרו איתי קשר לגבי התלונה וכך סיימנו את השיחה. בסופו של דבר, הגעתי לתחנת "רגר - סורוקה" בזמן, אבל עליתי לאוטובוס רטוב ומסריח מזיעה, אחרי שרצתי 10 דקות. נסעתי ליום הולדת של אחד החברים והרגשתי לא בנוח, בגלל שבגדים שלי היו מלוכלכים מזיעה.
אני מתלונן על כמה דברים:
השפלה שעברתי, בגלל היחס המזלזל של הנהג. לו לא הייתי במצב בריאותי תקין, הייתי מפספס את האוטובוס לאשדוד. ההרגשה הלא נעימה של להיות מסריח בחברה.
בתור לקוח שלכם, שרכש כרטיס חופשי-חודשי, מנעתם ממני מלהשתמש בו, ללא סיבה מוצדקת.
בקרה של חברת "מטרודן" על הנהגים היא לא מספקת. ראיתי אינספור פעמים, נהגים שלא עוצרים בתחנה שבה יש כמות מועטת של ממתינים לאוטובוס. כהוסיפו קו חדש "קו 25", בחודש הראשון, נהגים לא עצרו בתחנות שקו 26 לא עוצר בהם, למרות שבדלי התחנה קו 25 כבר הופיע. פעם אחת, כשהתיישבתי קרוב לנהג, הוא לא עצר בתחנה ואמר לעצמו בקול "הוא עומד עם סיגרייה ורוצה לעלות לאוטובוס?!". האם אסור לעשן בתחנת אוטובוס?! כלומר, הנהג הזה החליט לקחת על עצמו יוזמה בלנקות את העיר ממעשנים. מספר פעמים נהגים טעו במסלול הנסיעה. נהגים של חברת "מטרודן" קובעים לעצמם את נהלי עבודה: את מי הם מעלים לאוטובוס ובאיזה מסלול הם נוסעים.
בתור מישהו שגר בבאר-שבע במשך שנה אחת בלבד, והייתה תושב אשדוד במשך 14 שנים, לא ראיתי דברים כאלה באף חברת תחבורה ציבורית אחרת.
אני מבקש לטפל בנהג שלא ביצע את העבודה שלו בתאריך 19/11/2010, בחומרה, כדי שיהווה גם דוגמה לשאר הנהגים. לדעתי, הם חצו כבר את כל הגבולות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ענישת הנהג בחומרה פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה