פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
אופיר יהודית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש זה (פברואר 2010) הגעתי כמו בכל חודש מזה 8 שנים להוציא כרטיס חופשי חודשי. הפקידה התייחסה אליי בזלזול ולא הסכימה להוציא לי כיוון שיש לי תלוש מהעבודה וכיוון שלא הייתה לי תעודת זהות עליי. חשוב לציין כי הכרטיס מחודש שעבר היה עליי, היו עליי תעודות מזהות אחרות אך היא התעקשה. יום למחרת חזרתי עם תעודת זהות ועם התלוש ושוב קיבלתי יחס מזלזל והפעם הוא היה משפיל ומוגזם. הפקידה בשם אסתי אמרה כי היא צריכה אישור מהמנהלת כי זה לא כסף מזומן (פעם ראשונה שאני שומעת זאת אבל הסכמתי לחכות בכל זאת) ודרשה ממני לחכות בחוץ. חשוב מאוד לציין שיום זה היה אחד הימים הכי קרים וגשומים שהיו לנו בבאר שבע החורף והיא לא הסכימה בתוקף שאחכה בפנים. התחננתי אליה שאין לי מטריה ובכל זאת לא הסכימה. כעבור קרוב ל-20 דקות הייתי רטובה לגמרי והמנהלת בשם אורה הגיעה. בתור מנהלת ציפיתי ממנה ליותר הבנה והתייחסות לפנייה הכל כך שגרתית ובמקום זאת שתיהן החליטו שדיברתי לא יפה ושהן לא יוציאו לי כרטיס. ברגע זה איימתי להתלונן והתפתח ויכוח בסוף בחורה נוספת שעבדה שם הסכימה לעזור לי והוציאה לי כרטיס ואף אמרה לי שהנוהל הוא שמי שרשום אצלם מעל שנה ובטח תקופה כ"כ ארוכה לא חייב תעודת זהות. לאחר הוצאת הכרטיס אורה הזהירה אותי לא לבוא חודש הבא ושהיא לא תטפל בי.
מיד לאחר מכן יצרתי קשר טלפוני עם מטרודן ונאמר לי לשלוח פנייה דרך האתר. אני מחכה לתשובה מכם עם תגובה הולמת. אין זה ייתכן שלקוחה כ"כ ותיקה ואפילו כבן אדם אני אעבור השפלה ע"י עובדות שאני בטוחה שלא מייצגות את מדיניות החברה ועושות מה ברוחן. חשוב לי לציין שאם ובמידה לא תטפלו באופן הולם בפנייתי אפנה גם למועצה לצרכנות ואגף פניות הציבור ואף לבית משפט.
תודה מראש
יהודית אופיר.
עלבון סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה