פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסיית רב קו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי טלקר סטודנט באונ' בן גוריון בב"ש, אני גר בדימונה ולכן בתחילת הסמסטר רכשתי כרטיסיית רב קו סמסטרלי, עד לפני שבוע הכרטיסיה עבדה בסדר גמור ולא עשתה שום בעיה, לפני כשבוע התחילה הכרטיסייה לעשות לי בעיות ולא לעבוד בכלל, הדבר גרם למבוכה רבה כאשר הנהג לא מוכן לעלות אותי ואני צריך להתעמת איתו, ולהסביר לו את המצב. שיש בעיות בכרטיסייה. שבוע שעבר ניגשתי למטרודן ב"ש היכן שרכשתי את הכרטיסייה, בדקו לי את הכרטיסייה וטענו הכל תקין, והם לא מוכנים להחליף לי את הכרטיס, וא יש לי בעיות באגד שאני יפנה לאגד, זו חוצפה להפנות אותי לחברה אחרת, אני סגרתי עיסקה ושילמתי למטרודן על נסיעות לכל הסמסטר, אני לא צריך להתחננן לנהגים שיעלו אותי, ואני לא צריך לרדוף אחרי חברות אחרות אם כל הכבוד אני שילמתי למטרודן ולא לאגד.
זו גנבה לכל דבר אני שילמתי על מוצר (נסיעות) ואינני מקבל אותו.
במשרד דרשו ממני לשלם 10 שקלים אם אני רוצה להחליפו בחדש, אינני מבין מדוע, אם הכרטיס היה נשבר/ נאבד או נגרם נזק כלשהו הייתי מבין, אך הכרטיס שמור כחדש, וזה לא אשמתי, אין מה לעשות יש בלאי בכרטיסים ומטרופולין צריכים לספוג את זה על עצמם.
עקב הכרטיסייה שלא עובדת כל פעם שאני עולה לאוטובוס של אגד אני זוכה ליחס משפיל של הנהג כאילו הוא עושה לי טובה שהוא מעלה אותי, למרות ששילמתי בכספי כבר על הנסיעות, פניתי לשירות הלקוחות של מטרודן אך זכיתי גם שם ביחס משפיל ובתשובה "זה מה יש" זה לא מקובל עליי אני שילמתי אני רוצה לקבל את המוצר ששילמתי עליו, כאשר רציתי לבטל את הכרטיסייה מכיוון שאני לא מקבל את השירות, בשירות הלקוחות של מטרודן טענו שלא ניתן לבטל את הרב קו. אשמח אם תוכלו לעזור לי בבעיה שלי, ואני מאמין שקיימת גם אצל אחרים
עלבון, סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה