פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי המתנה בתחנה ויחס משפיל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.6.13 בקו אוטובוס מס 22 שיצא מהתחנה המרכזית בב"ש בשעה 17:26 לכיוןן שכונה ו' החדשה .מספר אוטובוס 53-727-57. מספר נהג- 4286698139. הנהג. למרות שצלצלתי והיו אנשים שעמדו באוטובוס. עצר לשניות מעטות ולמרות שבקשץי ממנו לרדת בתחנה במשה דיין סירב לעצור בטענה לדבריו :"שאני חולמת" ושהוא עצר וכול מי שהיה צריך לרדת ירד בתחנה. וזאת למרות שאף אחד לא ירד עדיין והוא פשוט בחוסר סבלנות פשוט עצר לשניה לא בדק עם אנשים רוצים לרדת והמשיך לנסוע. וזה לא ניפסק כאן. גם בתחנה אחר כך כשבקשתי שיעצור הוא פתאום ניזכר שלא יורדים מהדלת הקידמית.וזאת למרות שבתחנות הקודמות הוא נתן לאנשים לרדת מדלת זו. וכאשר אני ביקשתי לרדת משם, כנראה כי התווכחתי איתו על למה הוא לא ווידא והסתכל כי אנשים ירגו. הוא סירב לתת לי לרדת מקדימה. ונאלצתי לרדת רק ארבעה תחנות אחר כך . יש לציין כי זה היה יום חם ונאלצתי ללכת ברגל כחצי שעה בחום הקיץ והגעתי הביתה תשושה ומסריחה. בנוסף עוד נוסעת שהייתה באוטובוס גם ציינה בפני הנהג המדובר כי כשהיא עלתה לאוטובוס הוא סגר מהר את הדלת והיא קיבלה מכההקלה בכתף וגם עם נוסעת זו הוא התווכח וגם לה כמובן הוא לא נתן לרדת בתחנה והיא ירדה אאיתי שתי תחנות אחרי התחנה שבה היא הייתה אמורה לרדת.
אני רואה התנהגות מבזה,מפלחה וחסרת אחריות או בטיחות של המהג הזה . שאינו מאפשר לנוסעים לעלות ולרדת בביטחה מהאווובוס כהתנהגות לא בטילותחת, חסרת אחריות ובגרות. מתן ואופן מתן הדירות שלו לוקה בחסר רב ויש מקום להעמידו על מקומו ואף להעבירו בדנא בשירות לקוחות . ומהפן הבטיחותי אף השעייתו עג שיבין מה זה להסיע נוסעים בבטחה והבאתם על יעדם בשלום. מה שנראה כרבע כי אינו עושה ואף נראה כי אין לו גם שום רצון לכך.
זה פשוט בושה לחברה להעסיק עובד כזה.
אני רואה מקרה זה בחומרה ומצפה מהחברה לטפל בנהג זה בהקגם האפשרי לפני שיגרום עוד נזק לנוסעים תמימים אחרים.
אבקש לידע אותי מה נעשה עם הנהג המדובר.
בזבוז זמן והשפלה סוג הנזק :
נזיפה והשעיית הנהג ועדכון הלקוחה בנעשה בתלונה פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
אורה סדן מנהלת שרות ובקרה שם ותפקיד:
שלום רב,
בבדיקה קפדנית לפנייתה של הגב' יאסו רותי נמצא כי,
לטענת הנהג, הנהג עצר בתחנה המצויינת להורדת נוסעים לאחר מכן סגר את הדלת ונסע. אם תחילת נסיעתו הגב' יאסו צעקה לו "מדוע לא עצר" והנהג ענה לה כי עצר ונוסעים ירדו. הנהג ציין עוד כי גם בתחנה הבאה עצר את האוטובוס והגב' יאסו לא ירדה והגב' יאסו החליטה לרדת רק לאחר מספר תחנות. יש לציין, כי האוטובוס המצויין 53-727-57, נבדק במערכת המיקומים ISR והנהג אכן עצר בתחנה המצויינת במשה דיין ושהה בתחנה כ 36 שניות עד להורדת הנוסעים שרצו לרדת. עוד נציין כי מדובר בנהג ברמת שרות גבוהה , אדיב ונימוסי כלפי כל הנוסעים וללא תלונות כלל מאז תחילת עבודתו בחברה.
תגובה:
במקרה זה לא נמצא כי פעילותו של הנהג חרגה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה