פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג שהחליט להזדהות כבכר אודי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קו 24 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום יום ראשון בשעה 14:00 אחרה״צ 08/09/2013 עליתי עם חברתי הטובה לאוטובוס של קו 24 ובגלל שבשעה זו הילדים חוזרים מבית הספר האוטובוס היה מפוצץ, נעמדנו ליד הנהג צמוד לכיסאות הישיבה של הנוסעים הקידמיים ביותר, צחקנו ודיברנו. הנהג כל כמה דקות הסתכל עלינו בעצבים ולאחר 5 דקות של נסיעה החל לבקש שניכנס פנימה לאוטובוס, ללא שום סיבה מיוחדת, למרות שהאוטובוס היה מפוצץ ובכל פעם שעלו נוסעים זזנו בשביל לתת להם לעבור, כך שלא הפרענו לאף אחד. בשלב כלשהו הנהג החליט להתחיל להתנכל לנו, החל לצעוק שניכנס פנימה, אך לא עמדתי איפה שהעמדה שלו אלא מאחוריו, כאשר ביקשתי את הפרטים שלו, הוא יצביע על שלט דהוי שלא הצלחתי לקרוא, ולאחר כמה פעמים שמיסיתי לקרוא הוא אמר בכר אודי עכשיו כנסי לבפנים, ועצר את האוטובוס באמצע הכיכר עד שלא נכנסתי. אני בטוחה שבכר אודי זה לא שמו, ואני רוצה להתלונן על כך שהושפלתי ללא סיבה, כי לנהג הפריע שאני וחברתי מחייכות ומצחקקית אחת עם השנייה. ושוב אני חוזרת זה הנהג של קו24, 8/9/13 שעה 14:00 עליתי תחנה אחת לפני התחנה של האוניברסיטה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
אורה סדן מנהלת שרות ובקרה שם ותפקיד:
שלום רב,
בבירור עם הנהג ששמו הינו בכר אורי כפי שציין מלחתחילה לנוסעות נמצא כי, מדובר בשתי נוסעות שעלו לאוטובוס ועמדו ליד הנהג כך שמפריעות לנוסעים האחרים להיכנס פנימה. הנהג ביקש מהנוסעות להיכנס פנימה על מנת להמשיך בקליטת הנוסעים ללא הפרעה. לנהג לא הייתה כוונה להטרידם בשום אופן ופעל אך ורק על פי מחוייבותו כנהג ציבורי. חשוב לציין כי חברתה של הפונה אלונה אף אמרה לאלונה לעזוב את הנהג ובסך הכל ביקש להיכנס פנימה.
תגובה:
לעלות לאוטובוס ולהיכנס פנימה ובכך לאפשר לנוסעים הבאים לעלות ללא הפרעה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה