פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חסרת התחשבות בציבור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי אור ****.
אני אזרחית המשתמשת רבות בתחבורה הציבורית, בעיקר בקווי חברת "אגד".
"אגד"- חברת התחבורה הגדולה בארץ מספקת שירות מחפיר ללקוחותיה. אני שומעת בלי סוף סיפורים מצד אנשים שנפגעו מהתנהלות חסרת התחשבות מצד חברת "אגד", ולא יודעים למי אפשר לפנות ע"מ לדאוג לזכויותיהם.

להלן המקרה שלי:

א) לאחר שחיכיתי כשלוש וחצי שעות בתור להטענת כרטיס הרב קו ב-"חופשי סטודנט", אמרו לי שאני לא יכולה להטעין כיוון שהרב קו שלי מלא, והם לא יכולים להנפיק לי רב קו נוסף, וגם לא למחוק נסיעות שנתקעו לי שם (מה פשר ההתנהלות הכושלת הזו של כרטיס הרב קו שאי אפשר לעשות איתו שום דבר???)
האפשרויות שהם הציבו בפני היו: או לבטל את כרטיס הרב קו הנוכחי ואז לרוץ בין כל חברות התחבורה להזדכות על הנסיעות (שליחת זיכוי בדואר ואז פניה לסניפים...), ובינתיים לשלם מחיר נסיעות מלא עד שיחל תוקף ה"חופשי" החדש (בזמן שיש לי "חופשי" של השנה הקודמת ששולם במלואו), או לבוא לאחר כמה ימים, לחכות שוב 3 שעות ואז אולי הם יוכלו לסדר את זה.
לבסוף, לאחר כשעה הם הואילו לשלוח אותי לחברת "סופרבוס" להנפיק שם כרטיס חדש והטעינו לי אותי.
אבל הסיפור לא נגמר.
בכרטיס הישן שלי היו טעונות הרבה נסיעות ב-50%, וכעת הן נחסמו כיוון שפרופיל הכרטיס הפך לפרופיל רגיל. הם טוענים שאין להם פתרון לזה מלבד ביטול הכרטיס (+ 3 שעות בתור...), וכרגע יש לי הרבה נסיעות ששולמו ואני לא יכולה להשתמש בהם ללא פרוצדורה מסובכת...
כמובן שהטיפול בעניינים האלה הוא בשעות העבודה, כך שכל העניין עולה זמן שהוא כסף..
וכמובן שהטיפול בעניינים אלה אפשרי רק בתל אביב וירושלים – הסניפים העמוסים ביותר, כך שאין לברוח מזמן ההמתנה (כך אמרו לי כשניסיתי לטפל בזה ברחובות).

ב) עיקר הנסיעות שלי הן בקווי ירושלים – רחובות, והשירות בהם הוא מתחת לכל ביקורת. אנשים עומדים במשך כל הנסיעה ומשלמים מחיר מלא (למה אדם שעומד יותר משעה צריך לשלם מחיר מלא, ויקר להחריד – 24 ₪ לכיוון?,ואני מכירה מקרה של אחת שעמדה בנסיעה עד אילת, במחיר מלא...).
נוסף על כך, האוטובוסים לא יוצאים בזמן, והתדירות פעמים רבות לא מספיקה. קרה שעברו מעל פני 2 אוטובוסים עמוסים (שיוצאים כל 20 דקות) ללא לעצור, רצתי לתחנה הראשונה ולא העלו אותי כי האוטובוס היה עמוס, ועליתי רק על האוטובוס הבא (שהיה גם הוא עם 10 עומדים, אלא מה?),
יוצא שעליתי על האוטובוס הרביעי שיצא מאז האוטובוס שהמתנתי לו! (לאחר כשעה)וכמובן שאלה שלא הגיעו לתחנה הראשונה רק יכלו לחלום שהם יעלו על אוטובוס למקום חפצם בשעתיים הקרובות...

לסיכום, הנקודות הבעייתיות:

*התנהלות גרועה עם כרטיסי הרב קו כך שאנשים רבים מכלים את זמנם לריק ומרוצצים ממקום למקום עפ"י הוראותיהם של נציגי החברה, הרבה פעמים ללא תועלת והפסד כספי.
*מחיר נסיעות יקר מאוד ללא תמורה!
*חברה שלא אכפת לה מלקוחותיה כיוון שהיא חברת מונופול ללא תחרות ואין לציבור מה לעשות בנידון. (איך יכול אדם להמנע משירותיה כאשר היא צורת התחבורה היחידה? אין חברה נוספת, אין מוניות שירות, ואנו נאלצים להיפגע ממנה ללא יכולת להתגונן)

אשמח לטיפולכם בעניין:

אור ****
פרופסור ********* רחובות
052-*********
כספי סוג הנזק :
שיפור ההתנהלות ופיצול האיזורים לחברות נוספות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אור שלום. קראתי את תלונתך וצר לי על תחושתך. למרבה הצער, לא ניתן טכנית להטעין על כרטיס "רב קו" יותר מ-8 חוזים ולכן במקרה כזה אכן יש לבטל את ה"רב קו" הישן או להנפיק כרטיס רב קו" אחר. את הכרטיס ניתן לבטל בכל עמדה, גם זו שברחובות ואנו נשלח לך זיכוי בתוך מס' ימים. בינתיים תוכלי להטעין על הכרטיס החדש כרטיסי הלוך ושוב בהנחה של 50. תגובה:
לגבי העומסים, לצערנו אסור להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה ובמקרים של עומס אנו משתדלים לתגבר את כל הקווים. מפעם לפעם אנו עורכים ספירות נוסעים ובהתאם לכך מחליטים אם יש מקום לתגבר את הקווים ומתי.אשר למחירי הנסיעה, הם אינם נקבעים ע"י "אגד" אך רחי בחשבון שהתשלום הוא על עצם הנסיעה ולא על מקום ישיבה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה