פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליה לאוטבוס קו 436 נושא התלונה:
פנחסי יראת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון השבוע בתאריך 17.11.13 בשעה 15:00 ניסיתי לעלות על קו 436 מירושלים לאשקלון עם המזוודה שלי. מאחר ובמזוודה היו לי פרטי ערך כמו מחשב נייד, זיכרון חיצוני ועוד כמה דברים רציתי לעלות עם המזוודה למקום המושבים אך הנהג סירב לעלות אותי בכל תוקף עם המזוודה ללמעלה גם לאחר שהסברתי לו. רצוי לציין שהמזוודה אינה גדולה כלל, קטנה ותמיד הנהגים נותנים לי לעלות איתה. מאחר שהנהג לא נתן לי לעלות פניתי למודיעין שקראו לזוהר לעזור לי (כנראה הסדרן) לאחר שהסברתי לו איך אירעו הדברים זוהר בא איתי לתחנה ראה שהאוטובוס כבר יוצא אך בכל זאת עצר אותו בשביל לעלות אותי אבל הנהג התעקש ללא כל סיבה הנראית לעין אלא רק מאגו והמשיך בעמדתו ואני נותרתי בתחנה לחכות לאוטובוס הבא, שעליו עליתי עם המזוודה.
מאחר והייתי צריכה לחכות לאוטובוס הבא ואיחרתי למקום אליו רציתי להגיע ברצוני להתלונן נגד הנהג ולדרוש מכתב התנצלות ופיצוי על אובדן הזמן, עוגמת הנפש, פגיעה בכבודי ובחרותי.
אבקש לפעול באופן מידי כדי שדבר כזה לא יקרה שנית כשאעלה בשבוע הבא שוב על אותו אוטובוס ואת תשובתכם במידי .
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יראת שלום. עקרונית ניתן לעלות עם תיק לאוטובוס רק בתנאי שהוא לא תפוס מקום ישיבה או מקום במעבר במקרים כאלה יש לנהג זכות לדרוש להניח את התיק בתא המטען. היות ואיני יודע באיזה גודל תיק מדובר, העברתי את הפניה לבדיקת מנהלו של הנהג וכן לאותו סדרן. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה