פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על תיפקוד פניות הציבור אגד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.9.13 שלחתי תלונה באמצעות אתר אגד לפניות הציבור (פנייה שמספרה internet 341730), בה התלוננתי על איחור של כחצי שעה ביציאת קו 431 מראשל"צ לירושלים באותו בוקר של יום ראשון, עיכוב שגרם לי וליתר הנוסעים עוגמת נפש רבה ויצר דוחק בלתי נסבל באוטובוס. המתנתי בסבלנות לתגובה מאגד, אך זו לא הגיעה. כעבור חודש, 2.10.13, שוב פנייתי לאגד באמצעות האתר שלהם, בבקשה לקבל תגובה לפנייתי (פנייה שמספרה internet 343847) אך לא זכיתי למענה. כעבור שבוע, 9.10.13, פניתי טלפונית לפניות הציבור של אגד ושוחחתי עם ניר, שהבטיח שאקבל מענה בשבוע הקרוב (פנייה שמספרה 644505), אך לא זכיתי למענה. כעבור 3 שבועות, 31.10.13, התקשרתי שוב, שוחחתי עם מוריה שהבטיחה שתוך שבוע אקבל מענה. שוב לא זכיתי לתגובה. כעבור שבועיים, 13.11.13, התקשרתי שוב, ענתה לי מוריה, אך היא טענה שלא היא שוחחה עמי לפני שבועיים ושיש עוד עובדת בשם מוריה. היא שבה והבטיחה שאקבל תגובה בכתב בדואר תוך שבוע. אך תגובה כזאת לא קיבלתי. עברו 3 וחצי חודשים מפנייתי הראשונה לאגד ונראה שאגף פניות הציבור מתפקד באופן לקוי למדי, בלשון המעטה. אבקש עזרתכם. בברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה של גורם בכיר באגד פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
איל שלום. מבדיקה שערכתי עולה כי אכן טרם קיבלת תשובה על הפניה עקב תקלה טכנית שגרמה לעיכוב במענה ועל כן זירזתי את הטיפול בפנייתך ודאגתי להוציא לך תשובה היום, שתגיע לביתך תוך מספר ימים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה