פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג לא אפשר לרדת בתחנה המבוקשת. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ברח' עמוס דניאלי כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 7:35 עליתי על אוטובוס קו 15 ברח' בית הפועלים ברחובות,
במטרה לרדת בתחנה " עמוס דניאלי". לחצתי על הלחצן מבעוד מועד על מנת לרדת בתחנה ב"עמוס דניאלי". בפניה לרח' עמוס דניאלי פלסתי את דרכי לכוון הדלת האחורית, שהיה עמוס בנוסעים. כאשר הגעתי לדלת האחורית הנהג סגר את הדלת והמשיך בנסיעה. ביקשתי מהנהג לעצור וכן נוסעי האוטובוס. הנהג התעלם לחלוטין והמשיך בנסיעה. פניתי לנהג ומחיתי. הנהג שהיה ממוצא אתיופי דבר אלי בגסות ובאופן בוטה. צטוט מדבריו "זאת לא הבעיה שלי" זה לא מעניין אותי. נאלצתי לנסוע את כל מסלול הנסיעה בתקווה שאגיע ליעדי בדרכו חזרה. השעה הייתה 7:55 ובשעה 8:00 אני אמורה להיות בכיתה. ב-8:10 הנהג הודיע לי שזאת התחנה הסופית והוא אינו חוזר." אם כך מה עלי לעשות?" שאלתי את הנהג. הנהג השיב " זאת לא הבעיה שלי". המתנתי לאוטובוס הבא והגעתי לבי"הס ב-8:45. מובן שהפסדתי שעת הוראה ראשונה, שמשמעותה הכספית 100ש"ח.
אבקש לקבל פיצוי על הפסד זה ,שלא לדבר על עוגמת הנפש, שהשפיע על תפקודי במהלך היום.
נ.ב. רצוי מאוד שהנהלת אגד תעביר סדנא לנהגים בחברה ביחסי אנוש ובמתן שירות.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
פנינה שלום. מקרה כמו המתואר בתלונתך הינו חריג ואינו הולם כלל את השירות שאנו כחברת "אגד" מצפים מנהגינו לתת לנוסעים. לפיכך, הנהג יאותר ויזומן לבירור בפני מנהלו הישיר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה