פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס שלא עצר וגרם לאחור שרשרת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חשוב היה לי לתכנן את הנסיעה, כדי להגיע בזמן ליעדי, ולכן בררתי באינטרנט את שעות הנסיעה. עמדתי ברחוב אברך חנה, במקום התחנה של קו 15 מכיוון קריית משה לכיוון התחנה המרכזית, מן השעה 19:10 ועד השעה 19:30 שבה אמור היה האוטובוס להגיע. (זאת לפרט: שלאחר מכן הייתי אמורה להספיק לרכבת של השעה 20:15 לחדרה. ומשם לקחת אוטובוס נוסף).
האוטובוס אומנם הגיע בשעה הייעודה, אך חלף על פנינו (אישה נוספת עמדה עימי בתחנה) ולמרות שצעקנו וסימנו לנהג, (שהאיט מעט את הנסיעה! ואני יודעת שהוא ראה אותנו! וגם אנשים באוטובוס ראו אותנו!) הוא חלף והמשיך ולא עצר לאסוף אותנו! לאחר מספר דקות, כשחלף האוטובוס הבא באותו רחוב לכיוון ההפוך, כלומר לקריית משה, סימנו לו לעצור, ושאלנו אותו אם הוא מתכוון לעצור בדרכו חזרה (כפי שצריך) במקום התחנה, והוא ענה שוודאי! שאלנו למה לא עצר לנו הנהג הקודם, והוא ענה שאינו יודע.
בעקבות כך אחרתי לרכבת לחדרה, ואחר כך גם נאלצתי לכתת רגליים לתחנה רחוקה יותר בחדרה, כי גם שם הפסדתי את האוטובוס שאליו תכננתי להגיע...
אינני אישה צעירה (59) והיה לי קשה ל"תקן" ולהסתדר בהמשך הנסיעה!בגלל עוגמת הנפש, האחורים שנגרמו לי, העייפות, והזמן הארוך שנאלצתי להישאר בדרכים, אני מבקשת קודם כל לדאוג שדברים כאלה לא יחזרו!
בנוסף אני מבקשת פיצוי הולם מחברת אגד!!
בכבוד ובברכה
חגית שמעיה
גם כספי, גם אחור, וגם עלבון סוג הנזק :
נזיפה רצינית בנהג+תיקון התופעה של אי עצירה+פיצוי הולם לנפגעת פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציה פניות הציבור שם ותפקיד:
חגית שלום. צר לי על אי הנעימות שאירעה לך אך ברצוני ליידעך כי מבדיקה שערכנו עם הפקח ברחובות עולה כי התחנה ברח' חנה אברך בוטלה כבר לפני יותר מחודש בהוראת העירייה, היות ומדובר בשטח פרטי ובעל השטח דרש להעביר את התחנה. בכל מקרה, מדובר היה במקום צר שלא התאים לתחנה והיא הועתקה. בימים הראשונים עוד המשיכו נהגינו לעצור במקום ולהודיע לנוסעים שהתחנה עומדת להתבטל ולאחר מכן נאסר עליהם כבר לעצור שם.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה