פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של האוטובוס בזמן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסביבות שעה 8:15 בבוקר חיכיתי לקו 31 בתחנה שנמצאת ליד רחוב שוהם לכיוון תחנה מרכזית,האוטובוס לא הגיע,חיכיתי עד שעה 8:45!!!,מדובר באיחור של חצי שעה לפחות!,מכיוון שקו 71 עבר 3 פעמים וקו 31 לא עבר אפילו פעם1!,נא לפצות אותי על האיחור הגדול לפחות בעלות מונית,וגם בעוגמת נפש שנגרמה עקב האיחור,אגב זה לא פעם ראשונה שזה קורה,יש לי עד ע"ש דוד שהיה איתי באותו זמן בתחנה.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת נפש שנגרמה יותר מפעם אחת פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה שלום שם ותפקיד:
יצחק שלום, הנסיעה של 820 אכן יצאה באיחור עקב עיכוב מנסיעה קודמת ועל כך התנצלותנו.לצערנו, אנו תלויים במצב התנועה בכבישים. תגובה:
אנו נשלח אליך שובר זיכוי בעלות כרטיסיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה