פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נהג אוטובוס של אגד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב החרושת בכניסה לעיר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, היום -30.5.14 יום שישי בשעה 14:00 עליתי על קו אוטובוס מספר 3 של אגד (מספר אוטובוס 7540769) במטרה להגיעה הביתה , כאשר עליתי לאוטובוס נהג האוטובוס סגר עליי את הדלת והרגל שלי ניתקעה בדלת של האוטובוס, צעקתי שיפתח (מרוב כאבים צעקתי) הנג פתח את הדלת והתחיל לצעוק אליי מדוע אני צועקת ושלא סגר את הדלת עליי שאני סתם משקרת . אמרתי לו שאני לא משקרת ושהוא חוצפן שהוא סוגר עליי את הדלת ועוד צועק ואומר שאני משקרת אמרתי לנהג שאני רוצה את הפרטים שלו כידי להתלונן אליו , ברגע שהנהג הבין שאני רוצה להתלונן (התחלתי לרשום את פרטי האוטובוס בפאלפון הנייד שלי ולצלם) הוא עצר את האוטובוס באמצע הנסיעה והתקשר כניראה לסדרן שלו והתחיל להמציא שקרים שאני צועקת אליו סתם ושהוא לא עשה כלום ושהוא יזמין לי משטרה . ברגע שהנהג התחיל לצעוק אני אזמין לך משטרה אמרתי לו אני עכשיו אזמין לך משטרה הוא לא הגיב והמשיך להתעלם ולדבר אם הסדרן בפאלפון אמרתי לו שיפתח לי את הדלת ויתן לי לרדת ולא אני מזמינה לו משטרה ( הוא עצר את האוטובוס באמצע הכביש והתקשר לסדרן כידי לכסות על עצמו מהרגע שהבין שאני ארשום אליו תלונה הוא עיכב אותי באמצע הכביש וצעק אליי) . דבר נוסף הוא שבאוטובוס היתה רק נוסעת 1 שישבה מאחורה , לכן כניראה הנהג הרשה לעצמו להתנהג כך ירדתי מהאוטובוס וחיכיתי לעוד אוטובוס כידי להגיעה הביתה ביום שישי ב14:00 בצהריים . הכאב ברגל שהוא גרם לי ישאיר סימן כחול והעוגמת נפש על זה שהיתי צריכה לקחת עוד אוטובוס ועל הצעקות שלו וההתנהגות המחפירה אני דורשת התנצלות מהנהג ובנוסף תלונה בתיק האישי שלו והרחקה לפחות לשבוע ,אחרת אני אפנה למשטרה אם התמונות שצירפתי כאן . ואם אישור רפואי .
לטיפולכם . מרים- כיצד אני שולחת לכם תמונות ???
נזק פיזי סוג הנזק :
התנצלות הרחקה של הנהג פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מרים שלום. ראיתי שפנית אלינו גם במישרין וכפי שרשמנו לך בדוא"ל, הנהג יזומן לבירור אצל קצין הבטיחות וכן אצל הממונה עליו. בנוסף לכך צירפנו לך את מספרי הטלפון והפקס של הביטוח שלנו ואליהם תוכלי לשלוח את כל המסמכים הרפואיים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה