פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בריחה מאחריות בגין גניבת תרמיל ציוד מלא מתא המטען של אוטובוס אגד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' הירדן, קרית שדה התעופה, ת.ד. 43, נתב"ג 70150 כתובת:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
1. ביום 19.2.14 נסע בננו יונתן, אשר משרת כעת בשנת שירות, בקו אגד מס' 500 מראש פינה וירד בתחנה בעכו. מייד עם הירידה גילה כי תרמיל גב גדול שבו כל ציודו אשר הטעין לתא המטען התחתי של האוטובוס - נעלם.
2. בעודו המום מן ההיעלמות, סגר האוטובוס את דלתותיו והמשיך בנסיעה. יונתן ייצר עימנו קשר מייד ובעצתנו מיהר לתחנה הסופית של קו 500 כדי לברר עם הנהג אם ייתכן שהתרמיל נלקח בשוגג ע"י נוסע אחר, ואולי דווח כבר כי נעשתה טעות בין תרמילים. הנהג זיהה את יונתן, אך לא ידע על כל תרמיל אחר, או פנייה כלשהי.
3. מכיוון שהתחנה הקודמת לעכו היתה כרמיאל - פנינו במקביל גם לתחנת המשטרה של כרמיאל, כדי לדווח ולוודא אם נמסר על תרמיל שנלקח בטעות מן האוטובוס. תשובת המשטרה היתה שלילית.
4. פנינו אל חברת אגד, וקיבלנו התייחסות אדיבה וראויה מצד נציג מחלקת הביטוח, מר עוזי כדורי. התבקשנו להגיש תלונה במשטרה, והובטח כי אם התרמיל לא יאותר תיקח חברת אגד את האחריות.
5. מכיוון שחברת אגד אוסרת על העלאה של תרמילי הנוסעים אל פנים האוטובוס, ומחייבת להעמיס אותם לתא המטען התחתון - אבל איננה מבצעת כל סוג של אבטחה או הגנה למטען (למשל, רישום המטען המופקד ע"י הנוסעים, צילום בעזרת מצלמה בתא המטען וכד') - אנו רואים בחברה אחראית למלוא הנזק. בנוסף, חברת בעינינו חברת אגד מגלה גישה לא אחראית כלפי הנוסעים המשלמים עבור שירותיה (ואפילו עד כדי סכנת חיים עקב מטענים לא ידועים).
6. אחרי תקופה של תקשורת בטלפון ובפקס קיבלנו מחברת אגד הצעה שכהגדרתה היא מעין "טובה", "לפנים משורת הדין" ותוך כדי הסרת אחריות מלאה לעניין. הופתענו מאוד, מכיוון שנציג החברה עימו היינו בקשר דווקא נתן רושם רציני ואחראי. הצעת החברה כללה פיצוי חלקי ביותר עבור ערך הציוד שנגנב (לבקשתם, העברנו פירוט מלא)
7. הבהרנו לחברת אגד כי איננו מתכוונים לחתום על הסכם אשר פוטר את החברה מאחריות, ואנו עומדים על זכותנו המלאה לקבל את מלוא סכום הרכוש שנגנב תחת משמרתה.
8. נציג החברה הופתע מכך שאיננו מקבלים את ההצעה. בהמשך, התעלמו מכל ניסיון שלנו לקשר כדי לסכם את הדברים על מי מנוחות (מצורפים כל המסמכים אשר מתעדים את התקשורת בינינו והאישורים הנלווים). כפי שציינו בפניתנו לחברת אגד, כל רצוננו הוא לקבל בחזרה את מלוא ערך הרכוש שנגנב בעת שהיה תחת משמורת החברה.
9. מכיוון שנציג החברה אינו מגיב להצעתנו בנושא זה, נשמח לקבל את עזרתכם, ולהמנע עד כמה שניתן מהמשך הסאגה אל בתי המשפט.
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא ערך הרכוש שנגנב בעת שהיה במשמורת החברה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה