פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בנוסעי קו 318 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנחנו נוסעים קבועים של קו 318 היוצא מאושיות לכיוון קניון איילון ומכייוון קניון איילון לכיוון אושיות. יש לנו הרגשה שאגד לא סופרים את הנוסעים שנוסעים בקו הזה, זה מתבטא באיחור של הקו בבוקר, היום הקו היה צריך להגיע לתחנה שלי בנס ציונה בשעה 06:00 הוא הגיע בשעה 06:13 אותו דבר גם שלשום. בדרך חזרה (בשעה 17:10)אם הנהג הקבוע לא מגיע יש פעמים שאין אוטובוס. ברוב המקרים שלא מגיע נהג קבוע ושולחים נהג אחר הנהג לא יודע את הדרך. קו זה פעיל פעמיים אחר הצהרים רק בשעה 15:15 (שגם איתו הנוסע הקבוע אומר שיש איתו בעיות) ובשעה 17:10. כאשר מדברים עם אגד הם ממציאים תרוצים שיש פקקים, למה שלא תדריך את הנהג?
נא עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אמיר שלום. הנסיעה הראשונה מרחובות יוצאת מאושיות ב-540 ומבדיקה שערכתי עולה כי גם ב-8.9 וגם ב-10.9 היא יצאה מתחנת המוצא בזמן. זמן ההגעה לנס ציונה הוא כמובן משוער כך שלפעמים הוא מגיע מעט אחרי 600 ולפעמים ב-610, בהתאם לתנאי הדרך. תגובה:
לגבי הנסיעה ב-1710, ערכתי מדגם מייצג של כל הנסיעות מה-1.9 ועד ה-11.9 וראיתי שבכל הימים הללו יצאה הנסיעה בזמן. מקרים חריגים יכולים כמובן להתרחש אבל, כפי שראיתי, בד"כ אין בעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה