|
|
|
|
|
|
אוטובוס לא תקין< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום, 14/9/14 עליתי על אוטובוס מס' 961 שמגיע מטבריה עובר בבית שאן ומגיע לירושלים . היה עלי להגיע עד השעה 13.10 לרופא. האוטובוס אמור היה להגיע לבית שאן בסביבות השעה 10.30 + -, והגיע לבית שאן בסביבות השעה 10.55. האוטובוס קרטע כל הדרך ובכניסה לירושלים הנהג עצר בצד הדרך מספר פעמים, לא הצליח להמשיך את הנסיעה, כי האוטובוס לא היה תקין. אחרי הפעם השלישית, ירדתי ולקחתי מונית עד מחוז חפצי.
בנוסף לעגמת הנפש וההרגשה הקשה שאני נוסעת דרך הבקעה באוטובוס לא תקין, האיחור לרופא כמעט גרם לי לפספס את התור. אם לא הייתי יורדת ולוקחת מונית, והיה עלי לבוא שוב לירושלים.
חבל שאגד שולחת אוטובוסים לא תקינים בכלל ולאזור הבקעה בפרט.
|
כספי, זמן. |
סוג הנזק : |
אוטובוס תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
דבורה שלום. צר לי על המתואר.
ברצוננו להדגיש כי שיפור מתמיד של השירות לנוסעים עומד במרכז העשייה של "אגד" וחשוב לנו שהנסיעה באוטובוס תהיה נוחה ונעימה לכל אורכה , קל וחומר כאשר מדובר בנסיעות ארוכות.
כל רכבינו עוברים בדיקות תקינות שוטפות במוסכי "אגד" , עם זאת, לצערנו קורה שחלה תקלה בלתי צפויה ברכבים , כפי שקרה במקרה דנן.
|
תגובה: |
כנוסעת שלנו אני שולח לביתך כרטיס נסיעה הלוך ושוב מבית שאן לירושלים, לשימוש כל אימת שתחפצי. |
פתרון: |
|
|
|