פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך של תלונה 500193 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,

לצערי הרב אני שב ומעורר את התלונה שהגשנו לחברת אגד בנוגע לנהג אגד בקו 42 אשר סירב לפתוח את דלתות האוטובוס האחוריות לאשתי שהמתינה לו בתחנה מבעוד מועד עם עגלת תינוק, זאת על אף שנתבקש זאת מפורשות הן ע"י אשתי והן ע"י אחת הנוסעות. ובהמשך הכחיש בתוקף את המעשה ואף סירב למסור לי את פרטיו האישיים כנדרש בחוק על אף שביקשתי זאת כמה פעמים. בהמשך דומם את מנוע האוטובוס באמצע הנסיעה ואילץ אותי לרדת מהאוטובוס , אחרת לא ימשיך.

לדאבון הלב, התלונה טיפלה בצורה רשלנית וחסרת אחריות ורגישות ע"י הגברת שרי מאיר. הנ"ל, לא הזכירה בכלל במכתבה את העובדה שהנהג סירב למסור את פרטיו והתעלמה לחלוטין מגרסתנו בסיפור. ברור לחלוטין שנהג העומד בפני סיטואציה מלחיצה שכזו יבדה סיפור שקרי כדי להגן על עצמו. צר לי מאוד, שהגברת שרי מאיר נהגה בחוסר אמינות ולא הביאה בחשבון ולו ברמז את גרסתנו בסיפור אל אף שזו הובהרה היטב. רק על כך שהנהג סירב למסור את פרטיו, ראוי הנהג לענישה. מבלי בכלל לציין את העובדה שהנהג שיקר בגסות כשטען שהגיע לתחנה לפני שאשתי הייתה שם.

יתר על כן, ציינתי הן בפקס לחברת אגד והן בטלפון, כי הגברת תקוה לוי אשר אשתי ביקשה ממנה לבקש מהנהג שיפתח את דלתות האוטובוס אותרה על ידי ואף סיפרה לי שכשביקשה זאת מהנהג הוא קרא לעברה בגסות שלא תתערב. אני תמה, כיצד הדבר אפילו לא נבדק על ידכם בדיקה מינימלית לאימות גרסתי (על אף שאמרתי שיש בידי את מספר הטלפון שלה ושהיא הביעה נכונות לשיתוף פעולה מלאה אתכם בבירור הסיפור).

במשך שבועות אני כבר מסתובב עם הפלאפון דרוך לכל שיחה קטנה. אינני חושב שאפילו פעם אחת נעשה ניסיון של ממש להשיג אותי בטלפון. אולי שיחת טלפון בודדת ממספר חסוי כמצות אנשים מלומדה. כיצד בדיוק אני אמור לדעת שזה אתם ולחזור אליכם? המינימום הוא במידה וכן נעשה ניסיון להשיג אותי- דבר שאני לא חושב שקרה מעולם- הוא להשאיר הודעה קולית במה במדובר. וגם אם נעשה ניסיון כזה ואכן עלה בתוהו, מדוע בסופו של דבר יש התעלמות גורפת מכל פרט בגרסתנו בסיפור? הגברת שרי מאיר לא נתנה את דעתה לכך שהנהג עסוק קודם כל בהגנה על מעמדו האישי, בהכרעתה החד צדדית בסיפור? מדוע לא התעמתה עם כל העובדות של המעשה שאירע מולי ולא מול אשתי?

הטיפול חסר הרגישות של הגברת שרי מאיר בתלונה, היה מצריך מצד הדין תלונה נוספת בפני עצמה. אולם די לי בשיטת ההתשה הזו, כדי לנסות למצות את הדין עם הפניה הזו בלבד. גם ככה מדובר בסחבת וסחיטה של כוחות הנפש (בשיחתי עם נציגכם ציינתי כי החוק של משרד התחבורה מחייב סיום טיפול בתלונה כעבור שבועיים. רק כעבור חודש קיבלתי מכתב בו אני נשאל למספר הטלפון שלי אחרי שהשארתי אותו כבר בפעם הראשונה).

מדובר במקרה חמור מאוד, של נהג הפוגע ומשפיל את נוסעיו ומסרב לנהוג בנורמה הבסיסית של יושר ומוסר. זו הסיבה היחידה, שאני לא מוותר על המאבק לענישתו ולא נסוג אחור כתוצאה מטיפול לקוי ואטום.

אני שב ומבקש מכם למצות עמו את הדין ולנסות ליצור עמי קשר. או במסגרת תגובה באינטרנט או במספר הטלפון אשר השארתי לכם כבר כמה פעמים

אורי
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אורי שלום. מבירור שערכתי נקרה כי מנהלו של הנהג מנהל סניף מלחה ניסה להשיג אותך מס' פעמים אך לא היית זמין. לפיכך, לא היה לנו אלא למסור לך את גרסת הנהג, כפי שניתנה למנהלו. תגובה:
עקב הסתירה בין גרסאותיכם אני מעביר את התלונה אל הממונה על המשמעת ב"אגד" והוא ישקול אם יש מקום לערוך עימות ביניכם במסגרת משפט חברים פנימי באגד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה