פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת קו אוטובוס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קו 405 מירושלים לת"א שאמור לעצור במחלף הראל, לא תמיד עוצר שם.
נוסעים ונוסעות רבים, ממתינים בקור ובגשם שעות ארוכות והאוטובוס לא מגיע.
אין בתחנה שילוט אלקטרוני שמודיע מתי האוטובוס מגיע, אם בכלל.
בבוקר 12/3 המתנתי בתחנה מ7:00 ועד 8:30 בקור ובגשם והאוטובוס לא הגיע. כתוצאה מכך, לא הגעתי לעבודה ביום זה.
גם אם יש תאונות ובעיות בכביש 1, מחובתה של אגד לתת שירות לא רק לנוסעים היוצאים מתחנת המוצא בירושלים, אלא גם לנוסעים במחלך הראל - ליידע אותם אם האוטובוס לא מגיע או מתעכב, ולתת פתרונות (כמו אוטובוס חלופי, הסעה לירושלים וכו') לנוסעים הממתינים שעות ארוכות בתחנת מחלף הראל.
על כל זה אוסיף את חווית השירות הלא נעימה במוקדי השירות ומוקד פניות הציבור.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה