פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס שלא עבר בתחנה נושא התלונה:
כהן אהרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושב בני ברק אני יוצא בכל בוקר בשעה 9:00 לעבודתי בבית שמש אני עולה לקו 497 בתחנה בבני ברק ברחוב ירושלים פינת בן זכאי, לפני כשבוע ומשהו בתאריך 2015\03\31 חיכיתי בתחנה המדוברת בה האוטובוס יוצא בשעה 9:00 ומגיע לתחנה בסביבות השעה 9:08 אך עד השעה 9:25 הוא לא הגיע מניסיוני הקודם (והעגום) שבוע קודם בדיוק קרה אותו מקרה בדיוק אך אז עלה בידי לקחת מונית ליציאה מהעיר ולתפוס את האוטובוס ככשאלתי אז את הנהג האם עבר בתחנה בה חיכיתי ענה שהוא חדש בקו ואינו יודע את המסלול המדויק מה שהתברר הוא שהנהג עשה את המסלול של קו 402 ששונה ממסלולו של קו 497 אוינו עובר בתחנה בה חיכיתי (וכן בתחנות ההורדה בבית שמש הוא לא ידע היכן הם, ונעזר בילד תושב המקום) אך באותו בוקר ב2015\03\31 לא עלה בידי לתפוס את האוטובוס ביציאה מהעיר (לשם הגעתי כמובן במונית) והוצרכתי לקחת מונית לבית שמש ולשלשל מכיסי 230 ש''ח (וזה בהנחה כמובן- ע''פ דברי הנהג) על הנסיעה (הקבלות בידי), אשר על כן תביעתי מחברת אגד לשלם לי על עלויות הנסיעה ועל שעת העבודה שהפסדתי, אין לי אומנם אפשרות להוכיח הוכחה של ממש לאגד שהאוטובוס לא עבר בתחנה (פרט לעדותי) אך ידוע לי שלחברת אגד מצויים "איתורנים" על האוטובוסים אשר יודעים הם מתי ואיפה בדיוק הם עוברים והם יכולים לבדוק זאת.
הפסד שעת עבודה סוג הנזק :
החזר כספי (ולא זיכויים למיניהם) על עלויות הנסיעה ושעת העבודה. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה