פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיעת הנהג ללא פתיחת הדלת לנוסעים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
התחנה המרכזית ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול ב28.06.15 בבוקר תכננתי נסיעה לאשקלון בשעה 06:20 בקו 437 מהתחנה המרכזית.
הנני נוסעת בקו זה הרבה ויודעת שהקו פותח את דלתותיו כבר בערך כ-5 דקות לפני הנסיעה. התייצבתי ב06:10 במרכזית ברציף אך דלת היציאה הייתה נעולה- עם אור אדום. ככה זה היה עד השעה 06:20. ובשעה הנאמרת האוטובוס יצא מהרציף ונסע, אציין שהיו בתחנה עוד כ15 אנשים בערך שניסו לפתוח את הדלת והנהג הבחין בנו. הוא אף נשאל (דרך החלון בפנטומימה) למה הוא לא עוצר ואם יגיע אוטובוס אחר.
לאחר 2 דקות שלא בא אוטובוס אחר והנהג השאיר אותנו בתחנה, אבא שלי שחיכה לי שאעלה לאוטובוס בתחנה המרכזית הקפיץ אותי במיוחד לתחנה הבאה שלו במבשרת ציון כדי שאספיק לעלות לאוטובוס, מאחר ולא הספקנו אליו הוא המשיך לצומת שורש ושם הספקנו לעקוף את האוטובוס ועליתי עליו.
ניסיתי לברר עם הנהג מדוע הוא לא פתח לנו במרכזית והסברתי לו מה שעברתי כדי לעלות בתחנה זאת אך זה לא צלח, הנהג לא הבין את מה שאני אומרת (לפחות ככה הוא אמר) ובשאלתי למה שמו או מה מספר הרישוי והאוטובוס הוא סרב לתת לי.
מאחר והייתי בדרכי למבחן שהתקיים ב8 באשקלון ולכן לא יכלתי לחכות לקו מאוחר יותר, הגעתי למבחן בלחץ וזה גרם לי לנזק כספי ועוגמת נפש רבה שפגעה באיכות המבחן שלי.
בנוסף, זה גרם לאבי בזבוז זמן יקר (הלוך חזור לירושלים, במצב של פקקים) ובזבוז כספי.
מספר האוטובוס הינו- 86-631-01

מצפה לתשובתכם.
כספי, עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי בסך 300 ש"ח פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה