|
|
|
|
|
|
תלונה על נהג שהתנהג בצורה מבישה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטבוס עם טלפון ביד - הנהג סגר עלי את הדלת ונסע - בהשאירו אחריו נוסעים רבים בתחנה, לשאלתי אמר- אל תדברי בטלפון כשאת עולה...
כשבקשתי את הפרטים שלו - אמר לי - אין לי פרטים.... במשך כמה פעמים! שאלתי לשמו וענה - אין לי שם !
כשנכנסתי אמרה לי נוסעת נוספת שמהתחנה הראשונ במשך 4 תחנות הנהג עצמו דיבר בפלאפון!!!
עליתי על האוטובוס קו 59 בנווה יעקב - קמניץ - בתחנה רחוב זוין בשעה 12:20 מספר האוטובוס (שאגב- לא הופיע בשום מקום נדרש בתוך האוטובוס) 8738201,
מחכה לתגובתכם!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זה נהג שיש עליו הרבה תלונות - שימו לב!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בת שבע שלום, צר לי על המתואר בתלונתך ואנו כמובן נדאג להעביר את פרטי הנהג לממונה עליו והוא יזומן לבירור משמעתי. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|