פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויים על חבלות גופניים ונפשיים בעקבות תאונת דרכים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב הגשת תלונה במשטרה נגד נהג האוטובוס:
בערב יום שלישי, ה-31 למרץ 2015 בשעה 21:05 סבתי, מרים טפלו (מספר זהות 313777872), עלתה לקו האוטובוס 34, (מספר לוחית רישוי 75-077-69, שם הנהג- חאזם) בתחנה ברחוב פייר קניג בתלפיות.
מרים יחד עם כלתה, רבקה טפלו, שתיהן עלו לאוטובוס והתיישבו במקומות ישיבה נפרדים. משעצר האוטובוס בתחנה אחרת (כפי הנראה מהתמונות זו התחנה האחרונה על פייר קניג לפני הפניה ימינה לרחוב עמק רפאים) התפנה מקום ישיבה ליד רבקה ומרים קמה בכדי לעבור אחורה ולשבת על ידה.
מרים קמה, בזמן שהאוטובוס עודנו עמד בתחנה, אך תוך שנייה נהג האוטובוס זינק לנהיגה בפתאומיות, ואז עצר בפתאומיות ובחריקת בלמים שכזו שמרים עפה אחורנית והתנגשה באחד מעמודי האוטובוס.
כאשר קמה מרים לעבור היא החזיקה בעמוד עם ידה הימנית, ומשבלם נהג האוטובוס היא עפה, בעודה מחזיקה בעמוד, בסיבוב של 180 מעלות והתנגשה עם גבה בעמוד.
עוצמת העצירה גרמה למרים לאבד את יציבותה, וכל כובד משקלה נלחץ כנגד גבה על העמוד. אומנם התנגשות זו גרמו לה להפסיק את התנופה אחורה, אך התרכזות העוצמה, הכובד והכוח נפלו על גבה שנדחף על העמוד.
עוצמת הכאב שחוותה מרים באותם הרגעים שיתקה אותה לחלוטין ולא אפשרו לה לנוע ממקומה, ואף הקשו עליה לנשום כראוי. מרים התיישבה בניסיון לחזור לנשום כראוי, ולהפסיק את הכאב, בעוד שאר הנוסעים והנהג התעלמו ממה שהתרחש דקה לפני כן.
נהג האוטובוס ניסה להמשיך בנסיעה, ושאר הנוסעים אף עודדו אותו להמשיך במסלולו כרגיל, אך כל תזוזה שלו החמירו את הכאב של מרים. רבקה התנגדה בקולניות לניסיונות הנהג להמשיך בנסיעתו והתעקשה שיישאר במקומו עד בואו של האמבולנס.
האמבולנס הגיע די מהר, והעבירו את מרים לבית החולים שערי צדק. חשוב אף לציין כי משראה נהג האמבולנס את מרים הוא חשד מיד בכך שמרים שברה את צלעותיה, לאחר בדיקות מעמיקות ומקיפות בבית החולים אכן הוכח שמרים סדקה שלוש צלעות.

נזקים גופניים ונפשיים סוג הנזק :
פיצויים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה