פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד "אגד" קו 397 מבאר שבע לאילת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני נאלץ לפנות אליכם מכיוון שפניותיי הרבות לחברת התחבורה הציבורית "אגד", דרך אתר החברה נותרו ללא מענה. ברצוני לציין שבכל פנייה דרך האתר אני מקבל אישור שפנייתי נקלטה במערכת ואפילו יש לי מספר פנייה, ויתרה מכך - גם קיבלתי מהם תגובה שפנייתי הועברה לגורמים הרלוונטיים ונמצאת בטיפול בטיפול. כמובן שלא שמעתי מהם מאז, ועברו כבר כארבעה חודשים מאז האירוע.
להלן פרטי האירוע:
ב 18.06 לקראת השעה 19:00 הגעתי לתחנה המרכזית בבאר שבע בכדי לעלות על האוטובוס לאילת (קו 397). לא היה לי כרטיס אבל תמיד ישנה אפשרות לרכוש כרטיס מהנהג ולשלם לו במעמד העלייה לאוטובוס.
לצערי האוטובוס הגיע ללא עמדת כרטוס בתא הנהג ולכן הוא לא יכל להנפיק כרטיסים במקום. (מספר רישוי88-344-01). הנהג סירב להעלות את כל מי שאין לו כרטיס שמוכן מראש, ונסע כאשר כיסאות רבים באוטובוס נותרו ריקים. האנשים הושארו בתחנה ונאלצו להמתין לאוטובוס הבא, שהגיע תקין וכמובן הנפיק כרטיסים במקום למי שצריך.
איך אוטובוס מגיע ללא יכולת להנפיק כרטיסים ? איך אוטובוס נמצא כשיר לנסיעה למרות שהוא ללא כל האביזרים והציוד שעליו להכיל מתוקף ייעודו כרכב לנסיעה ציבורית ?
פניתי בתלונה לחברת אגד באתר החברה ( פנייה מספר 529532) ומאז ועד היום לא קיבלתי תשובה הולמת. הם הבטיחו לחזור אליי לאחר שהמקרה ייבדק, ולמרות שפניתי שוב ושוב דרך האתר - אין מהם תגובה.

אני מרגיש שאין עם מי לדבר ו"אגד" מתוקף היותה חברה גדולה ויחידה שפועלת בנסיעות לאילת, בוחרת להתעלם מלקוחותיה הקטנים ולהפגין זלזול כי אנחנו לא מסוגלים לעשות כלום מול ה"ענק" הזה, וממילא נמשיך להשתמש בשירותי החברה למרות התסכול, כיוון שהם היחידים שנוסעים לאילת ואנחנו לקוחות שבויים בידי המונופול.

אשמח מאוד אם תעזרו לי
תודה מראש ,
בברכה,
יובל
בזבוז זמן סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה שם ותפקיד:
יובל שלום,
ראשית אני מתנצל על העיכוב במתן התשובה, אדאג שהיא תגיע אליך בדואר בימים הקרובים.
לעצם העניין, בחודשי הקיץ עקב העומסים, אנו מגייסים גם רכבים של חברת הבת "אגד היסעים" לביצוע הנסיעות לאילת וברכבים אלה אכן אין מכונות כרטוס. בד"כ ניתן לקנות כרטיסים מחוץ לאוטובוס ע"י פקח שמחזיק במכונת כרטוס וכך אנו עושים בקווים רבים בחודשי הקיץ כגון בקו 480 מת"א לירושלים, שגם בו חלק מהנסיעות מבוצעות ע"י אגד היסעים, איני יודע מדוע במקרה זה לא ניתן היה לרכוש כרטיסים מהפקח, כנראה מדובר בתקלה נקודתית.
תגובה:
העברתי את פרטי המקרה למנהל התנועה אצלנו כדי להפיק את הלקחים מהמקרה. כאמור, אנו נשלח לך תשובה מסודרת בדואר בימים הקרובים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה