פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה משונה וטיפשית ברב קו וחוסר יכולת לתקן אותה!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שיניתי את סטטוס הרב קו שלי לסטודנט לפני כחודש. כשהסתיים לי הכסף ב'ארנק' בנסיעות בתוך גוש דן נותרו 3 שקלים שנרכשו בסטטוס הקודם (לא כסטודנט) ניגשתי לנהג עמ"נ להטעין את הרב קו בכסף נוסף אך המכשיר סירב וכתב שיש יתרה שהיא בסטטוס שונה ויצאתי קירחת מכאן ומכאן כי גם לא יכולתי לרכוש נסיעות ברב קו לא כסטודנט כי הרי הסטטוס שלו השתנה... ניגשתי לאגד בת.מ. ירושלים כדי לפתור את התקלה, לאחר המתנה בתור של 3/4 שעה נציג השערות טען שאין באפשרותו לעזור לי משום שלא כל הנסיעות שנרכשו ברב קו הן של אגד ולכן יוכל לזכות אותי אך ורק עליהן וכל שאר הנסיעות ימחקו (עלי לציין שנרכשו שם נסיעות אחרות בסכום רב) בחיים לא נפגשתי עם כזאת חוסר יעילות! ועכשיו אני משלמת את מלוא מחיר הנסיעה בתוך גוש דן ללא יכולת להשתמש ברבקו (ולכן נמנע ממני השימוש במעבר בין אוטובוסים ללא תשלום בתוך שעה וחצי(
עוגמת נפש, כספי ובזבוז זמן רב!! סוג הנזק :
פתרון פשוט לבעיה ככ מגוחכת!! שנהג יגבה ממני 3 שקלים וכל הסיפור יסתיים. ופיצוי כספי על שימוש בכסף מלא בנסיעות בהן אני זכאית להנחה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה