|
|
|
|
|
|
אי עצירת אוטובוס בתחנה שבה אמור לעצור |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' הנשיא. חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בדרך למקום יבודתי המתנתי לקו אוטובוס 791 שהופיע בלוח האלקטרוני שאמור להגיע ראשון. האוטובוס פשוט במהירות עבר ללא כוונה לעצור בתחנה
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
יוליה שלום,
הנני מודה לך על פנייתך.
"אגד" שמה דגש ומקפידה על מתן שירות טוב ללקוחותיה ובהתאם לכך מחויבים הנהגים לעצור בכל תחנות האיסוף בקו השירות ולאסוף את הנוסעים.
נוכח פנייתך, הנהג יאותר ויוזמן לבירור אצל הממונה על המשמעת ב"אגד".
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|