פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטענה לא נכונה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.5 הטענתי את הרבקו ב30₪ מכיוון שאני סטודנטית הוטענו לי 45₪, כפי הנראה הנהג הטעין לי בקטגוריה של ארנק רגיל ומאז רק בקווי אגד לא מצליחים לחייב אותי, באוטובוס לירושלים, קיבצתי נדבות מנוסעים על מנת לא לרדת מהאוטובוס, זאת למרות שהיו מוטענים לי למעלה מ30₪ ברב קו (אני בודקת האפליקציה לפני על מנת לדעת האם אני חייבת להוציא כסף..)... הנהג הפנה אותי לעמדת רב קו בירושלים, אך הם אמרו שלא הנפקתי אצלהם אז הם לא יכולים לעזור לי, הגעתי לעמדת רב קו שהנפיקו לי אמרו לי הם מטרופולין תפני לאגד, בנתיים אני משלמת מחיר מלא על נסיעות (בלי רב קו כי נהגים לא מצליחים לטעון אותו) כמו כן אין לי זמן לחוץ ולחפש עמדה שלכם ברחבי הארץ! בדקתי ואף אחת מהעמדות שלכם לא במסלול היומיום שלי ואני פשוט עובדת עצות, אני מטורטרת ו ושפלת בכל עליה לאוטובוס רק בגלל טעות של נהג... כמו כן, לא מצליחה למצוא טלפון ליצירת קשר. מדובר בנזק כספי, בזבוז זמן ועוגמת נפש!!
הייתי רוצה שתצרו איתי קשר ותראו כיצד יש אפשרות לעזור לי, כי נכון להיום הייתי כבר ב2 עמדות ללא הועיל. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יעל שלום.
כל מה שצריך לעשות זה לבטל את ה"רב קו" שלך ולעשות שחזור לכרטיס חדש.
תגובה:
אם יש בעיה את מוזמנת ליצור קשר בטלפון 03-9142010 שלוחה 2, למוקד ה"רב קו" שלנו. בעמדת ה"רב קו" בירושלים את יכולה לפנות לרמי או לאייל, שמנהלים את המקום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה