פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מחומשת עבורה נסיעה אחת לאילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מוקד הזמנות טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4.16 שלחתי פקס לגב' איריס שוורץ בנדון לפקס מס' 039142742 ללא כל תגובה מכם. בתאריך 6.4.16 נעשו מס' ניסיונות לבצע הזמנה של כרטיס נסיעה מצומת קסטינה לאילת ללא הצלחה. הייתה לכם תקלה באתר ולכן לא קיבלנו כל עדכון של מייל או סמס בנדון כפי שמקבלים כל פעם שמבצעים הזמנה. ביצענו למוקד ההזמנה הטלפונית שלכם מס' פניות וכל פעם נאמר לנו שיש תקלה באתר ושננסה שוב. שיחה אחרונה בוצעה לקראת השעה 23.00 ושוב נאמר לנו לנסות שוב למחרת בבוקר. בבוקר למחרת עדיין נאמר לנו שעדיין יש תקלה ולא יכולים לראות את ההזמנות האם ניקלטו וכמה. בגלל התקלות האלה שהיו לכם באתר כרטיס האשראי שלי חוייב בתאריך 08.04.16 בחמש חיובים של 70 ₪ כל אחד, סך הכל ב-350 ₪ במקום 70 ₪. בתאריך 10.4.16 דיברתי עם מוקדנית בשם פאני שביקשה שאלח פקס בעניין וגם ציינה ברואה שבעצם נוצל רק כרטיס אחד לנסיעה. היא גם מסרה לי את כל מספרי ההזמנות שהם:מתאריך 06.04.16 : 7602954, 7603004, 7603525, ומתאריך 07.04.2016 הם: 7603876 , 7604204 . אני העברתי פקס כנדרש אבל עד היום לא קיבלתי כל תגובה מחברת אגד. אי לכך ראשית אבקש החזר על סך 280 ₪ עבור החיובים המיותרים שנעשו על ידי חברת אגד וכן פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלי בניסיונות ההזמנה ושיחות הטלפון הרבות למוקד ההזמנות של אגד. עלי לציין בנוסף איך יתכן שחברה ציבורית גדולה כמו אגב אין לה שירות מענה טלפוני בנושא תלונות הציבור, פשוט לא ניתן לוודא כלל האם פקס הגיע ליעדו כן או. ממתינה לתשובה החזר ופיצוי כספי מהיר.
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה