פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-העלאת נוסעים בעמידה בקוי גוש עציון נושא התלונה:
אידינוב מרים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בניגוד לקווים בין-עירוניים רגילים, בקווי גוש עציון וקריית ארבע קיימת ככל הנראה הוראה שלא להעלות נוסעים בעמידה. ב-26 בנובמבר המתנתי לקו 161 או 164 שיוצאים בשעה 18:30 מת"מ לנווה דניאל. כאשר זה הגיע הוא העלה אדם שהמתין איתי בתחנה ולי כמעט סגר את הדלת בפנים. הוא צעק שהאדם שעלה לפני תפס את המקום האחרון באוטובוס ושאחכה לקו 164 שיוריד אותי ב*צומת* נווה דניאל (כשלושה ק"מ מהיישוב). עליתי על 160 שהגיע תוך מספר דקות. לאחר שכבר החל לנסוע הוא שאל לאן אני צריכה ואמר שהוא לא מורשה להוריד אותי בצומת נווה דניאל, רק בצומת הגוש (היכן שאירע הפיגוע לפני כמה ימים). משסירבתי הוא הוריד אותי בתחנה הבאה. לזכותו יאמר שהוא לא גבה ממני כסף.
עלי לציין שהאוטובוס עובר פעם בשעה, מה שאילץ אותי לחכות לאוטובוס של 19:30 שהגיע ב-19:50.
זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי או לאנשים אחרים. אני מרגישה שהזילזול חוגג.
להוציא יותר אוטובוסים. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
פנייתך הועברה לטיפול אגף התנועה. בגמר הטיפול נודיעך דבר. תגובה:
העברה לטיפול הגורם האחראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה