|
|
|
|
|
|
המתנה מופרזת לקו ותגובה מזלזלת מצד הנהג |
נושא התלונה: |
הרמנו שרה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חיכנו לקו 8 בערך שעה לאחר שהאוטובוס הגיע שאלנו את הנהג מה קרה והנהג ענה בזלזול שתינו קפה עם נהגים אחרים.
בכלל קו זה מגיע תמיד באיחור וכמו כן מגיע בתדירות נמוכה מאוד
|
ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
מודה על פנייתך. על מנת שאוכל לבדוק את המקרה הספציפי הזה עם גורמי התנועה בעיר אשמח אם תוכלי להעביר אלי את תאריך המקרה,השעה והתחנה. כך אוכל לאתר את הנהג ולבדוק איתו את העניין החמור שהעלית בפנייתך. |
תגובה: |
איתור הנהג לאחר השלמת פרטים |
פתרון: |
|
|
|