פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בסיסי ללקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים חברת הבת "אגד פלוס" לקחה חסות על תחנת אגד באשקלון וככל הנראה הוחלט בקיצוץ בכוח אדם, אחרת אני לא רואה כל סיבה לקצץ בשירות המודיעין לבאי התחנה. כל אדם, בין אם הוא בן המקום או לא, מתקשה להתמצא ואין קול ואין עונה. כולנו צריכים להסתמך על נפשות טובות שיעזרו. החיסרון בקופה (שכן לא תמיד יש באוטובוסים את הכרטיסיות הנדרשות) ובדלפק מודיעין גורמות טרטור מיותר של אנשים והחיילים הרבים שפוקדים את התחנה מבר סמכות אחד לבר סמכות אחר ובזבוז מיותר של כסף במידה ואין כרטיסיות אצל הנהג. כמו כן אין לוח זמנים של נסיעות. כך יצא שבכל פעם שניגשתי לתחנה המאולתרת שיש בתוך בניין המשרדים, שעל קיומה מעטים מהתושבים יודעים ואף אני גיליתי בטעות,אף פעם לא נמצא דווקא הקו המיועד שביקשתי. הדבר נמשך כבר מספר חודשים והמצב הוא ממש בלתי נסבל, ולא תמיד יש את הזמן או הכוח או הכסף להתקשר בכל פעם לשירות לקוחות אגד כדי לברר זמני נסיעה והדבר יוצר עיכובים בזמן אצל רבים מאיתנו.
בעניין אחר אך לא פחות חשוב- אין פחי זבל בתחנה, ואם כבר ישנו מתקן הוא לעולם לא מגיע יחד עם שקית מתאימה. הדבר לא גורם לתחנה להראות טוב יותר והרי אדם שיש ברשותו אשפה ללא מקום קרוב לזרוק אותו, הרי שהוא ימצא את הפיתרון הנוח מבחינתו לזרוק על הריצפה, וכך גם התחנה נראת בסוף יום. אולי זה לא הסמכות שלכם וזהו עניין לעירייה הרי שזהו תפקידכם לפנות אליה ולדאוג לשטח שתחת בעלותכם.
חוסר שירות ללקוח סוג הנזק :
הצבה מחודשת של מודיעין אזרחי שמספק מידע לנוסע, כרט פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערי, אין אנו מטפלים בפניות של חברת אגד פלוס. עליך לפנות ישירות אליהם שכן חברה זו מתנהלת באופן מוחלט בנפרד מאגד.
ניתן לפנות למר אבי פטיצר בטלפון 0542505077 ולברר איתו נוהל מסודר להעברת פנייה. במקביל, יתכן והוא יוכל לעזור כבר בשיחה הטלפונית.
תגובה:
פנייה ישירה לאגד פלוס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה