פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, אי הגעה בזמן וחוסר אחריות מצד נהגים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסעת קבועה בקו 95 של אגד (הקו היחידי לעבודתי) ובאופן מגמתי הקו מאחר ולא מגיע בזמן ואף לפעמים מדלג על השעות שלו ואני ממתינה מעל שעה בתחנה (במקרים גרועים יותר המתנתי גם שעתיים), כששואלים את הנהגים מדוע איחרו תמיד יש להם תשובות מזלזלות ומתחמקות בזמן שאני מאחרת לעבודה כל הזמן. ברצוני להוסיף שנכתבו עשרות מכתבי תלונות ע"י המון אנשים שנוסעים בקו הזה שמתעצבנים כל יום מחדש מהשירות ולא קיבלו תשובה מפניות הציבור אפילו פעם אחת!!! זוהי חברה מגעילה שלא יודעת לתת שירות ואני ממש מצטערת שדווקא אגד החברה שעושה פירסום בטלויזיה על שירות נותנת את השירות הגרוע ביותר שקיים ללקוחות בציבור. ובמידה ותלונה זו לא תספק לי תשובה מחברת אגד אתחיל לפנות לגורמים אחרים עם מספר ארוך ורשום של מתלוננים שיש בידי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדעת לתת שירות כמו שצריך ולהעמיד במקום אחת ולתמיד פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית אני מצר על דבריך הבוטים. מעולם לא הגיעה למשרדי תלונה בשמך ולכן לא קיבלת מענה, אני באופן אישי דואג לתת צענה לכל פנייה המתקבלת מנובע.
שנית - על מנת שאוכל לבדוק את תלונתך לגופה נא רשמי את הפרטים הספציפיים של המקרה - תאריך, שעה כוון נסיעה וכו'.
תגובה:
נדרשת השלמת פרטים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה