פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוסים לא יוצאים בזמנים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני אם לשתי תינוקות השוהות במעון בפסגת זאב. ואני עובדת במרכז העיר, היום לאחר המתנה בתחנת האוטובוס של כ-50 דקות(!!!), איחרתי כרגיל לאסוף את בנותיי, שחיכו לי בוכות ומבוהלות.
נהג האוטובוס אותי שיתפתי בכעסי סיפר לי "מידע מבפנים" לדבריו, כל אוטובוס רביעי לא יוצא (_לפי הלו"ז) וזאת בגלל מחסור בכוח אדם.
אנשים נוספים שהמתינו עימי כלל לא עלו על האוטובוס, וזאת מכיוון שבנוסך לכך שמצמצים אוטובוסים (מבלי להודיע על שינוי שעות,) אגד שולחת "אוטובוסים קצרים" במקום האוטובוסים המחוברים, שהיו אמורים לאסוף את עשרות האנשים המסכנים שחיכו כ"כ הרבה זמן.
לסיכום: אני בטוחה שזמנם של כולם יקר מאוד, אך כאשר מדובר בפעוטות שממתינים בציפיה דרוכה מדי יום להוריהם, ונאספים אחרונים בקביעות, המצב חמור אף יותר.
נהג האוטובוס הוסיף:"אגד צוחקת עליכם בעיניים, תתלוננו, גם לי לא נעים לספוג צעקות מנוסעים שפורקים את זעמם עליי". זה מה שעשיתי.
עוגמת נפש קשה סוג הנזק :
"לנער" את החברה המונופולית שנותנת שירות גרוע כ"ככ. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי רוצה להביא ליידיעתך כי ה"מידע מבבפנים" שניתן לך אינו אמין ולא רציני. אגד מקפידה מאוד על נושא לוחות הזמנים ויציאת האוטובוסים מתחנת המוצא, אך קשה לנו להעריך את זמני הגעת האוטובוסים לתחנות הביניים בשל סיבות שאינן תלויות בנו כגון פקקי תנועה או חפץ חשוד. אשמח אם תפני למחלקת שירות הלקוחות הארצית של אגד בטל' 2800* לבירור לו"ז מדויק של הקו שאת נוסעת בו. בנוסף, בתלונתך זו לא מצויין מס' קו ותאריך בה היה לדבריך איחור. בהעדר פרטים אלה לא אוכל לטפל בבעיה לעומק. תגובה:
השלמת פרטים לצורך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה