פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עצירת הקו שלא בתחנה ואלימות מצד הנהג נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב קרליבך,תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
עמדתי לתומי בתחנה של אגד.בין התחנה של אגד לתחנה של דן חנה אוטובוס פרטי.קו 89,שלו אני מחכה,מגיע ואני רואה שאין לו כוונה לעצור בתחנה והוא ממשיך,למרות שנופפתי לו לעצור.חשבתי שאולי זה בגלל האוטובוס החונה.אז אני רואה שהוא עוצר בכלל בתחנה של דן.כידוע,התחנה של אגד נמצאת לפני התחנה של דן.רצתי באמצע הכביש וכשעליתי לאוטובוס שאלתי את הנהג : "מה קרה?".שאלה תמימה לכאורה.ואז הנהג, ששמו איציק עוז(אוטובוס מס' 81570),החל לצרוח עלי,ואני מצטט:"מה ז"א מה קרה?,מה אתה צועק?,אני לא עובד אצלך,תעמוד בתחנה ואל תצעק,מה אני מונית שירות?,אני לא חייב לך כלום" חבל שאי אפשר היה להקליט את זה,ולו רק כדי להמחיש איך נהג,שאמור לתת שירות,צורח בצורה כה אלימה על נוסע,בין אם הוא חושב שזה מוצדק,ובין אם לאו.מיותר לציין כי ההשפלה היתה גדולה.אני לא חושב שבתור אזרח תמים אני צריך לזכות בצעקות שכאלה,בטח לא אחרי שנהג לא עוצר בתחנה שבה הוא אמור.במקרה כזה יש לי לגיטימציה מלאה להעיר לו.
אודה על הטיפול בנושא,
גיל
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי,כיאה בחברה מערבית מתוקנת . פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - ניצב פניו שם ותפקיד:
הנהג יאותר ותלונתך תועבר לממונה על המשמעת לצורך זימון הנהג לבירור העניין. בתום הבדיקה נודיעך דבר. תגובה:
זימון הנהג לבירור משמעתי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה