פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גירוש הנוסעים מהאוטובוס בעצירת קו 444 בים המלח נושא התלונה:
בן צבי יאיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לקו 444 ישנה עצירת ביניים בים המלח.

מזה מספר חודשים, מכריחים חלק מהנהגים בכח את הנוסעים לרדת מהאוטובוס ונועלים אותו.
לשאלה מדוע, ענה לי אחד הנהגים כי מדובר בצעד הנעשה מטעמי ביטחון.

אבקש לדעת:

1. מה בדיוק ההבדל בין מצב הביטחון בדרום ים המלח לבין מצב הביטחון בעין חצבה שמחייב נוהל זה?

2. משום מה בנסיעות ליליות הנהגים לעולם אינם טורחים להעיר את הנוסעים ולחייבם לרדת מהאוטובוס בעצירה בים המלח. אם המדובר באמת בצרכי ביטחון (כפי שטען נהגכם) אז אין כלל שיקול של נוחות הנוסעים. אז מה בדיוק ההבדל?
האם קיימים בדרום ים המלח מחבלים מסוכנים אשר מתקיפים אוטובוסים אך עושים זאת רק בשעות היום ולעולם אינם תוקפים בלילה? או אולי סיבה אחרת שנשגבת מבינתי?

אשמח לקבל תשובה מדוייקת בדיוק על 2 השאלות ששאלתי, ולא עוד תשובה לאקונית כמו שקיבלתי בעבר מחברת אגד על עניינים שונים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מדויק על 2 השאלות ששאלתי. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית צר לי אם בעבר חשת כי קיבלת תשובות לאקוניות מאגד אך בד"כ בגלל הנהלים הקשיחים בחברת אגד וההקפדה היתרה עליהם התשובות "ניתפסות" כלאקוניות. שנית, לשאלתך, צדק הנהג באומרו כי יש להוריד נוסעים מהאוטובוס ולנעול אותו, אך נוהל זה תקף ונכון אם גם הנהג יורד מהאוטובוס. בכל מקרה שבו הנהג עושה עצירה לצורך התרעננות הנוסעים ולא עוזב את האוטובוס, הנוסעים יכולים להמשיך ולישון כאוות נפשם. תגובה:
אין בעייה הדורשת פתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה