פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי כספי על משקפיים שנשרטו והתעוותו ללא אפשרות תיקון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אקדים כי אני אדם דתי חובש כיפה. הנה הסיפור:
ירושלים, קו 11 שיוצא מהר נוף לכיוון העיר, רציתי לרדת מהאוטובוס בתחנה ברחוב כנפי נשרים וכשהוצאתי הרגל החוצה הדלת נסגרה לי על הראש, כתוצאה מכך התעקמו המשקפים, נפלו על הארץ ונשרטו. והכיפה נפלה לצידי הדלת במקום שהדלתות עומדות כשהם פתוחות והם מעכו לי כיפה מאוד יקרה, והזיקו אותה קשות. הרמתי אותם, ואז הנהג פתח את הדלתות שוב פעם על הראש שלי, שוב נפלו המשקפים אך תפסתי אותם באויר. ואחרי כמה פעמים שהוא פתח וסגר, הצלחתי לחלץ את הכיפה משם, אחרי הטראומה שהיא עברה....
הנהג המשיך בנסיעה כשעדיין לא ירדתי, האוטובוס היה מלא ולכן לא יכלתי לעבור לנהג ולקחת ממנו פרטים, אז בתחנה הקרובה ירדתי מאחורה ורצתי על המדרכה כדי להגיע אל הנהג מבחוץ, אבל הוא ברח.
באותו יום שלחתי תלונה באתר של אגד, פעמיים.
ומאז הם לא חזרו אלי.
יצוין עוד שהיתה לי עוגמת נפש רבה כי האוטובוס היה מלא אנשים וחלקם מכירים אותי מהשכונה, וגם כאב לי הראש קצת. תבינו, הדלת נסגרה בבום עצבני, כמו רפלקס כזה, לא סתם סגירה רגילה.
אציין עוד:
1) ירדתי מהדלת האחורית ביותר, ואולי היא אוטומטית והיא התקלקלה או משהו כזה והנהג כלל לא אשם.
2) הכיפה שנהרסה לי היא מאוד קשה להשגה, כי היא מתנה מחבר וזה תוצרת חו"ל (בלגיה) - (ולכן גם מחירה יקר) ובארץ גם אם אמצא אותה אז זה יעלה פי 2 ויותר.

תודה לאתר תלונה.
מצפה לטיפול הולם ולתגובה מאגד.
רוני.
כספי ועוגמת נפש ועלבון מסוים סוג הנזק :
על עוגמת הנפש והעלבון אי אפשר לפצות, על המשקפיים ו פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
על מנת שאוכל להעביר את תלונתך למחלקת הביטוח באגד לצורך הגשת תביעה אבקשך לציין באיזה שעה התרחש המקרה על מנת שאוכל לאתר את הנהג המזיק. תגובה:
השלמת פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה