פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעינתו השקרית של נהג האוטובוס נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגיר 15 כתובת:
תיאור הבעיה:
למי שעוזר לי שלום רב! טוב קודם....אני כולה תלמידה בבית ספר אז אל תשימו לב ל"ניסוח המדהים"...(זה יעבור אם השנים) עכשיו, לתלונה, אני גרה במעלה אדומים שכונת נופי סלע. כל יום אני נוסעת מהבית אל בית הספר וכך ההפך דרך קו 175 או 173 ,אך כמעט בכל יום שישי הנהג ה"נכבד" של שני הקוים גם יחד עושה לנו את אותו דבר הוא טוען שאנינו נוסע כלל לאיזורינו בעודו אמור לינסוע (בדקתי את זה!). ולכן אנו כל ילדי השכונה לרוב מחכים מ-12 לאוטובוס עד 14:45! והוא עובר מזה כמה פעמים וכל פעם אותו תשובה מעצבנת ומקוממת. אני כלל לא מבינה למה הוא עושה את זה (אני חושבת שכדיי לקצר לו את המסלול) אבל לא הגיוני שילדים שבסך הכל רוצים להגיעה הביתה אינם יכולים להגיע כי הנהג של האוטובוס רוצה לקצר את מסלולו זה לא פיר!! ותחשבו שעכשיו עוד נעים אבל לחכות בקור ובגשם לאוטובוס ועד שהוא מגיע הוא טוען שאינו מגיע זה פשוט משגע!!
אשמח עם תעזרו לי למרות שאני כולה ילדה בת 13 בתודה אור!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נצב פניות שם ותפקיד:
ראשית, אני מוה לך על מכתבך,
שנית, לאגד יש אתר אינטרנט ובו את יכולה לפנות בכל שאלה או בעיהה או להשיגנו בטלפון 03-9145005.
לידיעתך, פנייתך הועברה לטיפול הגורם האחראי - מחלקת התנועה של אזור ירושלים - ועם גמר הטיפול נשמח לעדכן אותך
תגובה:
העברה לטיפול הגורם האחראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה