פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוסים לא מגיעים בזמן נושא התלונה:
עזיזי מרים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אגד ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
כל יום אני בשעה 1400 אני נוסעת לעבודה בקו 11 לכוון מרכז העיר עד לפני שבועיים נסעתי בקו שהגיע בשעה 1407 לערך בימים האחרונים נעלם הקו הנל יותר מאוחר מגיעם ביחד שני קווים עשרים דקות אחרי דבר זה יוצר עומס בשאר התחנות איחור לעבודה אני עובדת בבית ספר וחייבת להגיע בזמן נסיעה של עשר דקות מתארכת למעלה מחצי שעה יש ברשותי כרטיס חודשי חופשי ויש ימים שאני נאלצת לקחת מונית שירות או שפייסל יש לציין שהנהגים עצמם אין להם תשובה פשוט מדלגים על קווים מסויים רוב הנוסעים מתוסכלים מהשירות הלקוי. יש לציין שפניתי לאגד באינטרנט ותשובתם תודה שפניתי אליהם מעבר לזה שום דבר.
כספי מתח ולחץ סוג הנזק :
להגיע בזמן להחזיר את התדירות למצב הקודם או שחברה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
צר לי, אך גם בפנייתך באנטרנט וגם בפנייתך כאן לא ציינת באיזה עיר מדובר.
שנית הרשי לי לציין בפנייך כי ייתכן וחל שינוי בלוח זמני פעילות הקו איתו את נוסעת. לשם כם עליך לפנות למרכז שירות הלקוחת הארצי בטלפון 2800* לבירור יסודי.
תגובה:
פנייה למרכז שירות הלקוחות הארצי + השלמת פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה