פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מפלה ילדים< נושא התלונה:
kedem itzik שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מושב עולש 303 כתובת:
תיאור הבעיה:
בני בן ה- 13 החל לנסוע בקו אגד 921 (חדרה לרעננה). לאחר כ- 4 נסיעות התברר לו שהוא זכאי לכרטיס ילד שמקנה לו הנחה של 60%. ב-3 הנסיעות הבאות דור פנה לנהגים אך נענה במספר תשובות: אין לנו כרטיס כזה, איננו יודעים על מה אתה מדבר. כשפניתי לשרות טלפוני המוקדן לא הבין מדוע אין כרטיסיות כאלו באוטובוסים, כמו כן קיבלתי הפנייה לחנויות מכירה שבתחנות המרכזיות.
אני מלין על הטעיה ורמאות של ילד תמים, חוסר שרותיות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
אין כרטיסייה כזו, ומי שאמר לך דבר כזה הטעה אותך טעות חמורה.
באגד יש כרטיסיות נוער המקנה לרוכש אותה 50% הנחה.
ניתן להשתמש בכרטיסיות נוער בנסיעות עירוניות בלבד.
כמו כן זכאי תלמיד להנחה של 50% בנסיעה בין עירונית רק בהצגת תעודת תלמיד אותה צריך להנפיק לו המוסד החינוכי בו הוא לומד.
לכן טענו הנהגים שאין להם כרטיסיות כאלה ולא בגלל שהם רמאים.
תגובה:
אין בעייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה