פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמידה בזמנים ואיסוף מתחנות נוספות בדרך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
המדובר בקו בינעירוני- 386 מבאר שבע לערד, אך ודאי רבים יזדהו עם הנאמר:
אתמול סיימתי לעבוד בשעה 17:30, מוקדם מהרגיל, על מנת להספיק ולהגיע לאירוע חשוב בערד, מקום מגוריי. הגעתי לתחנת האוטובוס הישיר, ליד עיריית ב"ש והמתנתי לקו של שעה 17:40, 5דק' לפני הזמן. האוטובוס הגיע בשעה 17:50 (מדובר בתחנה השנייה לאחר יציאתו מהתחנה המרכזית), ואף שלא היה מלא, לא טרח להאט,להכנס לתחום התחנה ולהעלות נוסעים. אציין כי לא עמדתי לבד בתחנה, המשמשת גם נוסעים של קוים אחרים. את התסכול שלי הרגיעה העובדה שיש קו נוסף שעובר במקום בשעה 18:00. והנה, עברה השעה 18:00, 18:10, 18:20 - ניחשתם נכון: האוטובוס לא עבר כלל. נוסעת נוספת לערד הביעה תמיהה היכן הקו של שעה שש?. הקו הבא שלו ייחלתי היה בשעה 18:20, ול"מזלי" הגיע בזמן כ-5 דק' לאחר יציאתו מהתחנה המרכזית. הנוסעת האחרת מהתחנה ואנוכי שאלנו את הנהג מדוע לא היה אוטובוס בשעה 18:00, והנהג לא ידע לענות בוודאות שאכן יצא אוטובוס בשעה שש. למותר לציין כי מזג האויר היה קר, ההמתנה היתה ארוכה (כשעה בתחנה!) וכמובן, שלאירוע כבר לא הגעתי.
אני מוחה על כך שחברה גדולה כמו אגד אינה מקפידה על נהלים שכאלה. הנהגים מזלזלים ופעמים רבות פשוט מוותרים על תחנות בדרך שהינן חלק בלתי נפרד מהאיסוף.
כמו כן, האוטובוסים שאינם יוצאים בשעות עגולות אלא בשעות כמו 17:40, 18:20, יוצאים לרוב, מוקדם מהנדרש, ומקשים במיוחד על העולים מתחנות בדרך. אציין שוב שעמדתי במקום גלוי ומואר, יחד עם אנשים נוספים- מה עוד עליי לעשות? לנופף בשלט מואר "לערד" ?.
ועוד אוסיף, כי חברת אגד משתמשת בקוים לערד באוטובוסים ישנים, מטונפים ושכבר לא נראים כמוהם על הכבישים. ייטב לה, לאגד, אם תקדיש תשומת לב לתלונה זו, אשר משקפת דעתם של רבים מתושבי ערד, בטרם יתחילו התושבים להצביע "ברגליים".

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה בברכה והיא מועברת לטיפול אגף התנועה לצורך שימת דגש ותשומת לב יתרה לנאמר לעיל.
כמו כן, אין לנו מה לעשות כנגד יציאת הקווים בשעות "לא עגולות". זה לו"ז הקו כפי שנקבע ואושר ע"י משרד התחבורה ונוסעינו בתחנות הביניים צריכים להערך בהתאם.
אנו מודים לך על פנייתך.
תגובה:
בדיה ויישום המלצות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה