|
|
|
|
|
|
איחור גדול ומכך נובע לחץ וצפיפות עצומה באוטובוס והתעלמות מצד הנהג |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חוץ מהאירוע הנ"ל שאני לא בטוח לגמרי בתאריך שלו היו כל מיני מקרים למשל שלקחתי אוטובוס חזרה מהקניון (קו 34). שאמור להגיע כל שעה עגולה והגיע רק בועשרים.
קרה לי גם שאותו ק ו שלושים וארבע שהוא קו מאוד בעייתי לקניון גם איחר כל כך הרבה שאני וחברי פספסנו את ההצגה בסרט ונאלצנו לוותר עליו. מה שהיה מאוד מתסכל עקב ביטול תוכניות אחרות בגלל זה.
34 הוא הקו הכי בעייתי. אני צאיך להגיע רבע שעה לפני רק כדי להיות בטוח שאני לא אפספס אותו.
והאיחור שהוכר ראשון היה קו 32.
|
גרום להם לדייק יותר ולהקשיב לנוסעים! או להקים חברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
קיבלתי בברכה את פנייתך. המלצותיך לתגבור הקו ובדיקת לוח הזמנים שלו תבדקנה ותיושמנה במקרה הצורך. |
תגובה: |
בדיקת המלצות הפונה |
פתרון: |
|
|
|