פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחירים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר למעלה משנה אני נוסעת כל יום מירושלים לת"א, פניתי למשרדי אגד ע"מ שינפיקו כרטיסי חופשי חודשי, הם הפנו אותי למשרד התחבורה, ממשרד התחבורה ענו לי שהם לא קובעים אם יהיה חופשי חודשי או לא והפנו אותי חזרה לאגד, יש לציין שהנסיעות עולות לי כ- 1100 ש"ח בחודש. יש המון נוסעים קבועים שנוסעים לת"א מירושלים בכל יום. אם תוכלו להשפיע אודה לכם מאוד
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
לצערי, הריני לשוב ולהדגיש כי נושא כרטיסי החופשי חודשי ,תחומם ,ואופיים הינו באחריות משרד התחבורה. חברות התחבורה הציבורית יכולות להמליץ ולבקש כרטיס מסוג זה או אחר אך האישור הסופי לכך ניתן ע"י משרד התחבורה. לכן המלצתי לך בשלב הזה הינה לרכוש כרטיס הלוך ושוב המקנה לך 15% הנחה, עד לקבלת הורקאה ממשרד התחבורה על הנפקת חופשי חודשי בקו ת"א - י-ם. תגובה:
פנייה חוזרת למ. התחבורה ושימוש בכרטיס מוזל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה