|
|
|
|
|
|
כרטיסי תלמיד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנחנו קבוצת בנות שלומדות באזור רחובות וגרות באזור מירון/צפת.
בתחילת שנה"ל בקשנו לקבל כרטיסי תלמיד על הקו שהכי נוח לנו שהוא הקו מצפת לירושלים.
בקשנו את קו זה כי הוא קיים בתדירות הכי גבוהה וגם כי עד לירושלים יש לנו הסעה שמסדר המוסד הלמודי שבו אנו לומדות ולכן היה לנו יותר נוח לנסוע כך.
הכרטיסי תלמיד שהגיעו אלינו היו בקו תל אביב- צפת שזה קו שקיים רק 3 פעמים ביום, בשעות מאד לא נוחות והוא נוסע כ-5 שעות עד לביתנו!
בקשנו להחליף את הכרטיסי תלמיד אבל לא נעננו בשום תשובה!
לדעתנו יש עוול בכך שלקחו מאיתנו כסף עבור כרטיסי תלמיד שאינם בשמושינו וגם שכרגע אנו נוסעות ומשלמות מחיר גבוהה מאד עבור הנסיעה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
נשמח אם תחליפו את הכרטיסי תלמיד ואם לא תוכלו אז לפ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתך התקבלה במשרדינו ונענתה. להלן תשובתי כפי שניתנה כבר בעבר: נושא כרטיסי התלמיד איננו באחריות אגד אלא באחריות המוסד החינוכי בו אתן לומדות ומשרד החינוך. אנו פנו למוסד החינוכי שלכם שיפנה למשרד החינוך. רק אם אישור משרד החינוך נוכל לבצע את העידכון המבוקש. |
תגובה: |
דרך המוסד החינוכי ומשרד החינוך. |
פתרון: |
|
|
|