פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לחיילי המילואים נושא התלונה:
ביתן שלומי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם!
רק לפני מספר ימים נודע לי על האתר שלכם,ואני מוכרח לומר שאתם עושים "עבודת קודש".
את התלונה הפניתי לחברה באימל ובפקס והם בכלל לא התייחסו , נפגעתי פעמיים, פעם מהמקרה הראשון ופעם שניה באי הענות לתגובתי, אני יודע שעבר זמן אך ברצוני לדעת למה הם לא השיבו לי תשובה לכך.

ברצוני להתלונן על שירותי חברת "אגד תשתיות".
אתמול (23/6/2005) בשעה 17:12 חזרתי משירות המילואים שלי,
בדרכי לביתי אשר באשקלון, עליתי על האוטובוס של "החברה" (באשקלון) קו 5 ,
הגשתי לנהג את השובר נסיעה של המילואים, ולהפתעתי הנהג סירב לקבל שובר זה בטענה ששובר זה לא תקף ל"חברה" זו,
הבהרתי לנהג שבשובר זה כתוב בפירוש: "כוחו של שובר זה יפה לכל חברות הנסיעה הציבוריות מלבד אגד"
הנהג עמד בדעתו שאשלם על הנסיעה וכך עשיתי (לצערי הרב).
בנוסף הסברתי לנהג שלא צריך להיות שום הבדל בין חייל סדיר לבין חייל מילואים.

ברצוני להביע את מחאתי על דבר זה,
אזרח שהולך למילואים לשרת את המדינה,מקבל ממנה "סטירת לחי"
התשלום ששילמתי הוא זניח בכל העניין הזה. לא על זה ליבי דואב ו"בוכה" אלא על היחס שקיבלתי מהם, לאחר שאדם חוזר מותש ויגע מהמילואים וזה היחס שמגיע לו = יחס מזלזל ופוגע.
איפה הבושה???

יש לציין שחברה זו נכנסה לשוק התעבורה הציבורית רק לפני כמה ימים.

בתקווה שאנשים אחרים לא יפגעו מ"חברה" זו בעתיד

תודה רבה על האוזן הקשבת
שלומי ביתן
עוגמת נפש סוג הנזק :
שאנשי מילואים נוספים לא יפגעו מ"חברה" זו פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה במשרדנו והועברה לטיפול "אגד" תשתית", רח' התעשייה 17 אור יהודה, טלפון מספר 03-6340848, פקס 03-6340845.

בכל פניה נוספת אבקשך לפנות ישירות ל"אגד תשתית".

חברת "אגד" מאחלת ללקוחותיה נסיעה טובה ובטוחה.
תגובה:
עליך לפנות ל"אגד" תשתית". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה