פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נהג ועל שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קו 36 מגיע בבוקר כל 20 דקות. הנהגים הם בדר"כ קבועים. הנהג שנוסע בקו 36 בשעה 6 ורבע בבוקר לכיוון רמות הוא פשוט בלתי נסבל. הוא מדבר בפלאפון בלי דיבורית (דבר קבוע ומרתיע), הוא קורא עיתון זמן נהיגה (לא רק בעצירות אלא ממש בזמן נהיגה העיתון נמצא על ההגה- אני ושאר הנוסעים היינו המומים) ואם זה לא מספיק אז הוא נוסע כל כך מהר שהמחשבה שכל רגע תתרחש תאונה עוברת במוחם של רב הנוסעים (בידי שמות ובמידת הצורך יינתנו)- והוא לא תמיד ממושמע לרמזורים. נכון שהכביש ריק בשעה זו אבל עדיין יש להישמע לכללי הכביש. בנוסף לתלונות הנ"ל אותו נהג נראה ממש כאילו הוא הולך להירדם על ההגה מה שממש לא משרה עלינו הנוסעים בטחון. יש פעמים לא מעטות בהם הנהג הזה מאחר- פעם אחרת הוא אחר ב 15 דקות- איחור משמעותי- הייתה אישה מבוגרת שהעירה לו על כך והוא צעק עליה בבוטות- ממש לא צורה. הייתה פעם שהוא אחר ואפילו לא עצר בתחנה שלי- היינו 3 נוסעים שנוסעים בקביעות בקו זה בשעה הזו- והנהג פשוט חייך שהוא חלף על פנינו- היינו המומים. אני מאחרת לעבודה פעמים דחופות בגלל הנהג הזה שלא מגיע בזמן. אני לא אשמה שהנהג שמתעורר עם הנגאובר מוציא את כל העצבים שלו על הנוסעים. לטיפולכם.
עלבון, בזבוז זמן, סוג הנזק :
נזיפה לנהג והחלפתו ממועד נסיעה זה לאלתר. אם לא לפט פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית, הרשי לי לציין בפנייך את העובדה כי לאגד אתר אינטרנט שניתן לפנות דרכו כמו גם בפקס 039142237.
לעצם העניין, תלונתך חריפה מאוד. הנהג יאותר ויוזמן לבירור משמעתי. עם גמר הטיפול בתלונה נודיעך את ממצאינו.
תגובה:
זימון הנהג לבירור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה