פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מספר קו האוטובוס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי לפני כ-שבוע וחצי נסעתי מת"א לקריית שמונה, הייתי צריכה להגיע מוקדם ואפילו וויתרתי על יום לימודים באוניברסיטה למען מטרה זו. יצאנו באוטובוס מתחנה מרכזית לקריית שמונה, נסיעה שאמורה לערוך כ-3 שעות. יצאנו ב- 14:30 וב- 17:30 התעוררתי בעפולה (???) מסתבר שהנהג החליף כך סתם את מספר הקו ושהוא בכלל נוסע לטבריה. אחרי המתנה של יותר משעה העבירו אותנו לאוטובוס לקריית שמונה. האוטובוס היה מלא עד אפס מקום כך שבקושי היה מקום לעמוד. הגענו לקריית שמונה בשעה 20:00. אני, שישנתי כל הדרך עד לעפולה ולא מכירה טוב את האזור לא שמעתי על העניין ובמזל אחד הנוסעים אמר לי, לפני שעליתי חזרה לאוטובוס שהוא בכל לא מגיע ליעד ושאני אקח את חפצי ואמתין לאוטובוס לקרייה. ובנוסף האוטובוס שנסע לקריית שמונה רצה להעלות עוד נוסעים לרכב, הוא צעק עלינו ודרש שנצטופף עוד ועוד ולא האמין לנו שאין מקום. אז התעכבנו עוד כ רבע שעה עד שהוא השתכנע שבאמת אין מקום והסכים לצאת לדרך. לא ברור איך מספר האוטובוס יכול סתם כך להתחלף באמצע הדרך. ואם אלו הם הנהגים שלכם אז זה לא ממש טוב שההגה בידיים של אגד.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי ותה להביא לידיעתך כי בכל פנייה או שאלה עליך לפנות ישירות למחלקת פניות הציבור של אגד בטלפון 039145005 או באתר האינטרנט שלנו.
שנית - הבעייה שהעלית בפנייתך, מוזרה עד מאוד. על מנת שאוכל לבדוק אותה ביתר תשומת לב, אבקשך לעדכן אותי בתאריך המדוייק של המקרה, וכן בפרטים נוספים באם יש לך (מספר הקו שהוחלף, שעה, וכו').
בתודה.
תגובה:
השלמת פרטים חסרים לצורך בדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה