פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיכון חיי אדם!!! נושא התלונה:
ירוחם קובי שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב דרך חברון בסמיכות למלון אריאל בירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 1:00 נסעתי (עם תינוקת ברכב!!!) ברחוב דרך חברון מכיוון גוש עציון למרכז העיר בנתיב הימני של הכביש.

ליד מלון אריאל הרכב שהיה לפני עבר לנתיב השמאלי לצורך עקיפה/ פניה.
מכיוון שהוא לא נכנס כולו לנתיב השני אלא "גנב" קצת מהנתיב שלי נצמדתי למדרכה, אך אז נתקע לי הגלגל בתוך בור ניקוז שהיה בכביש לקח לי שניה לחלץ את עצמי משם ובאותה שניה חתך אותי אוטובוס של חברת אגד (הפרטים נמצאים למטה) ללא איתות וללא כל הזהרה.

במהלך המשך הנסיעה הוא חתך אותי שוב, ואף סיכן נהגים אחרים על הכביש.

מדובר בסיכון חיי אדם החוזרים על עצמם מידי יום בירושלים ובגוש עציון ולא נעשה מספיק כדי למנוע זאת!

פרטי האוטובוס: מס' רכב- 8340501 מס' אוטובוס- 39040 שעה- 13:00 איזור נסיעתו- ממלון אריאל לכביש 1 (איזור שמואל הנביא) ואח"כ הוא עשה פרסה חזרה לכיוון העיר העתיקה.

על האוטובוס היה רשום קו 94 אך הוא היה ריק מנוסעים ולכן אני לא יודע אם זהו מספר הקו שלו!

בברכה,
קובי ירוחם
עיתונאי
0524726973
[email protected]
סיכון חיי אדם!!! סוג הנזק :
אני דורש קיום שימוע לנהג. תוך זימוני להעיד בנוכחות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נתיב פניו שם ותפקיד:
ראשית, הייתי רטצה לציין בפניך כי ניתן לפנות ישירות לגורמים הרישמיים באגד בטלפון למחלקת פניות הציבור 039145005 בפקס 039142237 או באתר האינטרנט של אגד.
שנית, תלונתך החמורה תועבר לצין הבטיחות הראשי של אגד לצורך זימון הנהג ובירור המקרה. בתום הטיפול נודיעך דבר.
תגובה:
העברת חומר הטיפול לקצין הבטיחות הראשי של אגד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה