|
|
|
|
|
|
איחור בשעת היציאה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 פברואר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הקו הנ"ל היה אמור לצאת בשעה 13:55 בתאריך הנקוב, הנהג יצא באיחור ניכר ולא הגיע גם לאחר חצי שעה לתחנה שבה אני אמור לעלות. הקווים הפנימיים בטבעון שיוצאים מאותו מקום, הגיעו לתחנה בשעה המקובלת (כ10 דקות לאחר שעת היציאה שלהם) ואילו קו 75 לא הגיע גם לאחר חצי שעה.
הסדרן בקריית טבעון היה עסוק מידי בהתעסקות עם החברה ולא היה ניתן להשיגו.
את תלונה זו חברת אגד זרקה לפח ולא קיבלתי עליה תשובה גם לאחר כשנה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיטורי הנהג, פיטורי הסדרן והפעלת פיקוח חיצוני על ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
ראשית הייתי רוצה לברר מדוע הינך חושב שאגד זרקה את תלונתך לפח.
כל תלונה שמגיעה למשרדינו באופן רישמי (פקס או אינטרנט מטופלת במלוא הרצינות)
נכון לעכשיו אין דרך לטפל בבעיית תנועה שהתרחשה לפני כשנה.
להבא, באם ברצונך לפנות לאגד עם כל תלונה או שאלה נא עשה זאת דרך מרכז שירות הלקוחות הארצי במספר2800* מכל טלפון |
תגובה: |
פנייה בזמן |
פתרון: |
|
|
|