פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית כרטיסיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי עליתי על קו 31 (הקו לגילה) בירושלים הבאתי לנהג 55 שקלים לקניית כרטסיית הנוער,. הנהג כבר התחיל בנסיעה ונפלו לו חמישה שקלים שנתתי לו, הנהג התעקש שאני אשלם לו עוד 5 שקלים בעבור אלו שנפלו ואם לא הוא לא נותן לי כרטיסיה. היות והכסף נפל באשמתו, הוא לא נזהר בשעה שנסע והחזיק את הכסף, אני חושבת שזה לא הוגן שהייתי צריכה להוסיף 5 שקלים. מה גם שחמשת השקלים שנפלו בהתחלה לא הוחזרו לי. (אולי בסוף יום הנהג הרים אותם מהרצפה, בשעה שהם נפלו אני לא הצלחתי למצוא אותם כיוון שהם התגלגלו מתחת לאיזור הכסא שלו.)
זה אולי נשמע קטנוני להתלונן על סכום קטן כ"כ אבל חשוב שזה לא יקרה בשנית. ואם יש אפשרות לעשות משהו גם בעניין עוגמת הנפש שנגרמה לי אודה מאוד.
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי רותה להסב את תשומת ליבך כי ניתן לפנות לאגד ישירות דרך מרכז שירות הלקוחות הארצי במספקר *2800 מכל טלפון וכן דרך אתר האינטרנט שלנו.
שנית, תלונתך איננה קנטרנית כלל ועיקר, רק שאינני מבין מדוע לא הרמת את הכסף שנפל לך בין אם זו אשמת הנהג ובין אם לא. מכיוון שע"פ פרטיך המזהים אין דרך לאתר את הנהג אני תקווה כי מיקרים כאלה לא יישנו.
תגובה:
התנצלות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה